• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 20:13
  • کد خبر : 1127
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

انتقاد فرماندار سردشت از توزیع آرد خارج از شبکه و تخصیصی های نابرابر بدون شفافیت

فرماندار سردشت گفت : وضعیت موجود توزیع آرد خام در شهرستان سردشت مناسب نیست به گزارش سردشت پرس, امروز یک شنبه چهار اردیبهشت ماه نشستی با حضور فرماندار سردشت ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت حمل و نقل توزیع آرد آبادان آذربایجان غربی و نماینده اداره غله شهرستان برگزار شد

فرماندار سردشت گفت : وضعیت موجود توزیع آرد خام در شهرستان سردشت مناسب نیست

به گزارش سردشت پرس, امروز یک شنبه چهار اردیبهشت ماه نشستی با حضور فرماندار سردشت ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت حمل و نقل توزیع آرد آبادان آذربایجان غربی و نماینده اداره غله شهرستان برگزار شد و مسایل و مشکلات توزیع آردخام در این شهرستان بررسی و پیگیری شد.

” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت در این جلسه از وضعیت موجود توزیع آرد خام انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با توزیع آرد خارج از شبکه و تخصیصی های نابرابر روبه رو هستیم و شفافیتی در آمار و ارقام وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی تغییری ایجاد شود و شفافیت در توزیع آرد وجود داشته باشد، بیان کرد: بخش اصلی شکایات و گزارشات مردمی با ارائه‌ مدارک و مستندات مبنی بر توزیع آرد خارج از شبکه خصوصا در شهر میرآباد انجام گرفته که از حق مردم کوتاهی نخواهیم کرد و پیگیر موضوع هستیم.

” کمال حسین پور ” نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: این موضوعی نیست که نماینده ورود پیدا کند اما بیش از ۶۰ نامه از سوی دهیاران ارسال شده مبنی بر اینکه سهمیه آرد خام در روستاها توزیع نشده است و بایستی یک فکر اساسی برای رفع آن کرد.

در این جلسه مقرر شد شرکت حمل و نقل توزیع آرد آبادان آذربایجان غربی و نماینده اداره غله آمار دقیق با جزئیات کامل از سال گذشته را تهیه و ارسال کنند

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی