• تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 17:54
  • کد خبر : 1051
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تاکید فرماندار سردشت بر برخورد قاطع با ساخت سازهای غیرمجاز در نشست با دهیاران بخش وزینه

 نشست مشورتی دهیاران بخش وزینه شهرستان سردشت با هدف بررسی و حل مشکلات دهیاری ها با حضور “لقمان خسروپور” فرماندار سردشت ، خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و بخشدار وزینه برگزار شد. به گزارش سردشت پرس , “لقمان خسروپور” نماینده عالی دولت در شهرستان سردشت در حاشیه این نشست گفت دهیار باید در انجام

 نشست مشورتی دهیاران بخش وزینه شهرستان سردشت با هدف بررسی و حل مشکلات دهیاری ها با حضور “لقمان خسروپور” فرماندار سردشت ، خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و بخشدار وزینه برگزار شد.

به گزارش سردشت پرس , “لقمان خسروپور” نماینده عالی دولت در شهرستان سردشت در حاشیه این نشست گفت دهیار باید در انجام امور مردم و تسریع در کار آنان کوشا باشند و همچنین با دوری از منازعات جناحی و سیاسی، عمران و آبادانی روستا را در اولویت کاری خود قرار دهند و پیگیر مسائل و مشکلات روستا باشند.

وی در ادامه این نشست افزود؛ دهیاران در تمامی اقدامات خود، قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و با ساخت سازهای غیرمجاز برخورد قاطع باید داشته باشند.

فرماندار سردشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیریهای و ایجاد زیرساخت راهای ارتباطی در روستاها علیرغم مشکلات پیش رو خبرداد و گفت؛ وضعیت راهها متاسفانه باعث عقب افتادگی منطقه بوده و در دولت سیزدهم در تلاش هستیم جهت پیشرفت منطقه و رفع مشکلات راهها اقداماتی انجام بگیرد.

” لقمان خسروپور” تلاش دهیاران برای حفظ محیط زیست را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: دهیاران ضمن جلوگیری از تخریب منابع طبیعی، نهایت تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست به کار گیرند زیرا منابع طبیعی زیر بنایی ترین سرمایه فعالیت های اقتصادی روستاییان است

فرماندار شهرستان سردشت تصریح کرد: مدیریت پسماند روستاها از مباحث ضروری جهت سلامت بخشی به جامعه است و از دهیاران انتظار داریم با همکاری یکدیگر نسبت به جمع آوری زباله های روستاها اقدام نمایند.

“خسروپور ” با بیان اینکه؛ تلاش می کنیم همه روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان سردشت گازرسانی شود، اظهار کرد: گازرسانی در سطح شهرستان عقب افتادگی زیادی دارد و وضعیت مناسبی ندارد تلاش می کنیم این عقب ماندگی جبران شود و در سال آتی عملیات گاز رسانی به ۳۹ روستا خواهیم داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: با جذب به موقع اعتبارات، بخش قابل توجهی از مشکلات شهرستان در زمینه آبرسانی مرتفع شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی