• تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 13:51
  • کد خبر : 1048
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نماینده سردشت و پیرانشهر : اعتماد مجدد مردم به بورس نیاز به مدیریت منطقی دارد

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت : اعتماد مجدد مردم به بازار بورس نیاز به زمان و مدیریت منطقی و اصولی دارد و اقدامات تحول آفرین و سازنده نقش مهمی را در احیای این اعتماد از دست رفته عهده دار است. به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین پور در جمع خبرنگاران درباره مهمترین ماموریت دولت جدید

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت : اعتماد مجدد مردم به بازار بورس نیاز به زمان و مدیریت منطقی و اصولی دارد و اقدامات تحول آفرین و سازنده نقش مهمی را در احیای این اعتماد از دست رفته عهده دار است.

به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین پور در جمع خبرنگاران درباره مهمترین ماموریت دولت جدید در خصوص بورس گفت : صیانت از حقوق سهامداران شرکت‌های بورسی حفاظت از حقوق و منافع آنها که به دلیل سیاست های اشتباه دولت قبل دچار لطمه زیادی شد مهمترین مأموریت دولت جدید در خصوص بازار سرمایه است.

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که شاهد بودیم، با تغییر مدیریت اقتصادی کشور و به تبع آن تغییرات ایجاد شده در رأس سازمان بورس، بازار سرمایه جانی تازه گرفت و پس از ماه ها مجدداً در مدار صعودی قرار گرفت.

حسین پور ادامه داد: نظارت سازمان بور بر رعایت اصول حاکمیت شرکتی و تلاش جدی برای حفظ نقدشوندگی بازار سرمایه از اقدامات مثبت سازمان بور در دوره مدیریت جدید بوده است.

وی در همین راستا عنوان کرد: مدیریت جدید سازمان بورس باید در نظر داشته باشد اعتماد مجدد مردم به این بازار نیاز به زمان و مدیریت منطقی و اصولی دارد و اقدامات تحول آفرین و سازنده نقش مهمی را در احیای این اعتماد از دست رفته عهده دار است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی