• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 فروردین 1401 - 22:06
  • کد خبر : 1002
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کلنگ دو طرح آموزشی و ورزشی در سردشت به زمین زده شد

در راستای تحقق مصوبات سفر مقام عالی استان به این شهرستان امروز با حضور فرماندار سردشت، مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام، ادیان و اهل سنت و جمعی از مسئولان و خیران کلنگ مدرسه سه کلاسه مشارکتی و احداث زمین ورزشی مصنوعی به زمین زده شد. ” لقمان خسروپور” فرماندار سردشت در آیین این

در راستای تحقق مصوبات سفر مقام عالی استان به این شهرستان امروز با حضور فرماندار سردشت، مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام، ادیان و اهل سنت و جمعی از مسئولان و خیران کلنگ مدرسه سه کلاسه مشارکتی و احداث زمین ورزشی مصنوعی به زمین زده شد.

” لقمان خسروپور” فرماندار سردشت در آیین این کلنگ‌زنی ها ضمن تقدیر از عنایت مقام عالی استان و تلاش و پیگیری‌های مهندس حسین‌پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث مدرسه سه کلاسه جزو مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی بود که بعد از سه ماه تحقق یافت.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت مشارکتی ۷۰ درصد توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و ۳۰ درصد خیرین ساخته خواهد شد افزود: خیران اقدامات ارزشمندی در این شهرستان بزودی انجام داده و خواهند داد و مرهون زحمات خیرین هستیم، قطعا اگر خیرین و دولت دست در دست هم نهند مسیر توسعه هموار خواهد شد.

دبیرستان سه کلاسه روستای ورگیل در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۱۷ متر احداث خواهد شد.

در ادامه کلنگ احداث نخستین زمین ورزشی چمن مصنوعی مدرسه‌ای به مساحت ۶۰۰ متر مربع در دبیرستان آزادی شهر سردشت به زمین زده شد

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی