• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فروردین 1401 - 15:04
  • کد خبر : 803
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

رئیس شورای اسلامی شهر سردشت: صنوف آلاینده سردشت با ایجاد شهرک صنفی ساماندهی میشوند

رئیس شورای اسلامی شهر سردشت گفت: بودجه شهرداری این شهر در سالجاری با ۴۲ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده است لقمان رستمی ، با بیان اینکه از بودجه ۵۹۶ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری این شهر ۶۵ درصد محقق شد، افزود: ۴۰ درصد از بودجه امسال به حوزه عمران

رئیس شورای اسلامی شهر سردشت گفت: بودجه شهرداری این شهر در سالجاری با ۴۲ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده است

لقمان رستمی ، با بیان اینکه از بودجه ۵۹۶ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری این شهر ۶۵ درصد محقق شد، افزود: ۴۰ درصد از بودجه امسال به حوزه عمران شهری و ۶۰ درصد نیز به بودجه جاری این شهرداری اختصاص یافته است.

رستمی تصریح کرد: ساماندهی صنوف آلاینده با ایجاد شهرک صنفی، احداث یک روگذر و اجرای طرحهای عمرانی در مناطق خارج از محدوده و آسفالت و بهسازی معابر از اولویتهای مهم طرحهای عمران شهری امسال خواهد بود.

وی افزود: برای آغاز مطالعات احداث روگذر سه میلیارد ریال و برای ایجاد شهرک صنوف آلاینده نیز ۲۰۰ میلیارد ریال در این بودجه در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سردشت اضافه کرد: این شهرستان از لحاظ وجود مکانهای تاریخی و طبیعی در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارد و بودجه فرهنگی آن نیز برهمین اساس امسال نسبت به سالهای گذشته با هفت برابر افزایش به ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی