• تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 12:29
  • کد خبر : 573
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آ️ئین تودیع و معارفه رییس اداره پست شهرستان سردشت برگزار شد

صبح امروز دوشنبه 4 بهمن ماه 1400 تودیع و معارفه رئیس اداره پست شهرستان سردشت با حضور ” لقمان خسروپور ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت و “فرخی”مدیر کل پست آذربایجان غربی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. در این مراسم فرماندار با اشاره به موضوع بهره وری گفت: بهره وری مهمترین اولویت ما در کار

صبح امروز دوشنبه 4 بهمن ماه 1400 تودیع و معارفه رئیس اداره پست شهرستان سردشت با حضور ” لقمان خسروپور ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت و “فرخی”مدیر کل پست آذربایجان غربی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار با اشاره به موضوع بهره وری گفت: بهره وری مهمترین اولویت ما در کار است و انتظار می رود از مسئولین و مدیران با جدیت انجام وظیفه کنند.
خسرو پور با تاکیدبه بیانات استاندار آذربایجان غربی گفت: باید شهرستان سردشت در تمام شاخص ها به میانگین استانی برسد.

در ادامه وی با اشاره به تغییر مدیران اظهار داشت هرجا مدیری تغییر پیدا کرد با مردم احساس کنند که این تغییر بهینه بوده ودر راستای مطلوب شدن وضعیت صورت گرفته است.

در پایان این دیدار از زحمات و تلاش های 7 سال 6 ماهه «کمال عثمانی» قدردانی شد و «صلاح الدین سینا فر» به عنوان رئیس اداره پست شهرستان سردشت منصوب شد . 

شایان ذکر است شهرستان سردشت، دارای 9 دفتر پیشخوان دولت،44 دفتر IST روستایی , 2 نماینده پستی روستایی و 3 نماینده توزیع شهری می باشد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی