• تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 16:53
  • کد خبر : 78
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سرپرست جدید فرمانداری سردشت منصوب شد

سرپرست جدید فرمانداری سردشت روز پنجشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، امامان جمعه سردشت و مهاباد و تعدادی دیگر از ائمه جمعه و جماعت، شورای تامین و شورای اداری، معتمدین و اعضای سازمانهای مردم نهاد این شهرستان منصوب شد آیین تکریم و معارفه فرماندار سردشت روز پنجشنبه با حضور معاون

سرپرست جدید فرمانداری سردشت روز پنجشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، امامان جمعه سردشت و مهاباد و تعدادی دیگر از ائمه جمعه و جماعت، شورای تامین و شورای اداری، معتمدین و اعضای سازمانهای مردم نهاد این شهرستان منصوب شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار سردشت روز پنجشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، امامان جمعه سردشت و مهاباد و تعدادی دیگر از ائمه جمعه و جماعت، شورای تامین و شورای اداری، معتمدین و اعضای سازمانهای مردم نهاد، اعضای شوراهای شهرهستان و تعدادس از دهیاران این شهرستان برگزار شد.

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری، علی مصطفوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری سردشت گفت: در برهه ای از زمان قرار داریم که استکبار جهانی وحدت ما را نشانه گرفته و در این خصوص موانعی را برای انقلاب و نظام ایجاد کرده است.

🔸معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی گفت: مردم کشورمان علیرغم تمامی فشارهای اقتصادی پای انقلاب و خون شهدا ایستادگی کرده و همانند گذشته اهداف دشمنان را به انزوا کشانده و ناامید کرده است همچنان که این بار هم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم می زنند.

🔸وی با بیان اینکه روسای ادارات عملکرد دولت و نظام را برای مردم تبیین کنند، افزود: اتحاد و وحدت مردم در برابر انقلاب وظایف مسوولان و خدمتگزاری هر چه بیشتر به آنها را سنگین تر می کند و باید مطالبات مردم را به حق دانسته و با گشاده رویی درخواست هایشان را براورده و در زمینه تکریم مردم توجه لازم را داشته باشند.

🔸مصطفوی اظهار داشت: سردشت ظرفیت لازم را برای اشتغال زایی دارد و چنانچه فرصت هایی در این زمینه فراهم شود به خوبی خود را نشان می دهد البته نیازمند همکاری گروهی همه جانبه است.

🔸وی تصریح کرد: این شهرستان سنگربان انقلاب و ویژگی های توسعه از لحاظ نیروی انسانی و منابع را در خود جای داده است و وجود افرادی همچون سردار عزیز خان مکری به عنوان سردار کل در دوران قاجاریه نمونه بارزی از ظرفیت های این منطقه است.

🔸وی بیان کرد: دولت برای رسمی شدن مرز کیله، اشتغالزایی و دور زدن تحریم ها با کمک معابر مرزی تلاش می کند.

🔸وی افزود: تصویب تبدیل روستای بزرگ نلاس به شهر جزو چهار نقطه پیشنهادی به دولت بود که در آینده نزدیک سازمان شهرداری نیز برای آن تصویب و فرایند اجرایی آن شروع به کار می کند. طرح اولیه بخش شدن شهر ربط هم به وزارت کشور ارسال شده که امیدواریم بعد از مطالعه و رفع نواقص به عنوان لایحه به تصویب مجلس نیز برسد.

🔸وی با توصیه به سرپرست  جدید فرمانداری در بکارگیری زنان و جوانان توانمند گفت: یکی از سیاست های دولت به کارگیری جوانان و زنان در پست های مدیریت است که در این دولت نسبت به دوره های گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته و نشان می دهد که افراد توانمندی در بین این اقشار وجود دارند.

🔹امام جمعه سردشت هم در این مراسم با اشاره به روایات و احادیث به شرایط مدیریت در اسلام پرداخت و گفت: گزینش مدیران باید از ظرافت خاصی برخوردار باشد تا با سنجش و درنظر گرفتن شرایط در راستای رفع مشکلات و محرومیت ها حرکت کرد.

🔹ماموستا محمد واوی با بیان اینکه داشتن تدبیر از ملزومات مدیران شایسته است، گفت: دانش و آگاهی، سعه صدر، امانت داری و تخصص، داشتن شور و مشورت با افراد آگاه و ائمه جمعه، از ویژگی های مدیران توانمند است و در غیر اینصورت سبب خسارات جبران ناپذیری بر پیکره اجتماعی خواهد شد.

🔹وی گفت: تکروی و غفلت از انتصاب مدیران کم تجربه که شاید به خاطر ملاحظات سیاسی، و غیره باشد باعث می شود تا ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره اصلی نظام وارد آورد.

🔹ماموستا واوی، تکبر و غرور، تندخویی، مشغول شدن به امورات جزئی و غافل شدن از مسائل کلان را از آفات مدیریت برشمرد.

🔹وی با اشاره به تغییرات در سطح ادارات شهرستان گفت: تغییرات لازمه زندگی است که ضمن مشورت با شورای اداری و ائمه جمعه موجب تکاپو در جامعه می شود و قطعا فرماندار سابق با تلاش وافر و همدلی در سطح شهرستان به خوبی در راستای رفع محرومیت ها و کاستی ها اقدام کرد و نشان داد که توانایی مدیریت در سطوح کلان کشوری و استانی را دارد.

🔹وی  افزود : سردشت غریب تر از سایر شهرهای استان به لحاظ امکانات و شاخص های توسعه ای است اگرچه خدمات فراوانی در این شهرستان تحقق پیدا کرده اما در مقایسه با رشادت های این مردم در واقع بی مهری است و نیاز به توجهات ویژه دارد.

🔸فرماندار سابق سردشت هم گفت: سردشت با وجود مشکلات اقتضایی بر اساس ویژگی های جغرافیایی و جمعیتی که حادث شده است به بازسازی تفکر و مدیریت نیاز دارد که در این راستا گام هایی برداشته شد.

🔸نژاد جهانی افزود: گردشگری، کشاورزی و سد و غیره ظرفیت های شهرستانی هستند که می طلبد به عنوان محورهای توسعه به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

🔸وی ارتقای ۳۳ درصدی آسفالت راه های روستایی، نبود پرونده های امنیتی در ۲ سال گذشته، رتبه سوم استانی در جذب تسهیلات کشاورزی، تهیه طرح جامع گردشگری حاشیه سد و غیره را نشانه همکاری و همدلی با شورای اداری و تامین شهرستان برشمرد.

🔹سرپرست جدید فرمانداری سردشت هم اظهار داشت: با مطالعات و بررسی های انجام شده نقاط قوت و ضعف شهرستانی در اولویت قرار گرفته است که امیدواریم از ظرفیت های موجود برای پیشرفت بر مبنای اقتصاد دانش بینان و مردم محور گام برداشته شود. 

🔹اقصی نخشی پور افزود: مشورت های راهبردی، بهره مندی از دیدگاه های نخبگان، تشکیل اتاق فکر در جهت جلب مشارکت های اجتماعی برای تکریم اندیشمندان، بهره برداری از عایدات مرزی برای عمران و آبادانی شهر، رفع مشکلات بودجه ای شهرداری شهر سردشت، تکریم خانواده های شهدا، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، برنامه ریزی در سایر حوزه های توسعه ای شهرستان، حمایت از بخش خصوص با رعایت ضوابط قانونی از جمله برنامه ها خواهند بود.

🔸گفتنی است اقصی نخشی پور سرپرست جدید فرمانداری سردشت سابقه کارشناس معاونت برنامەریزی و توسعە نیروی انسانی شهرداری ناحیه ۴ ارومیه، شهردار سرو، و شهردار میرآباد در سالهای ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱ را در کارنامه خود دارد.

🔹نژاد جهانی فرماندار سابق سردشت در ۲۶ اسفندماه سال ۱۳۹۵ به سمت فرماندار سردشت منصوب شد در دوره تصدیش خدمات ارزنده ای را از خود یادگار  گذاشت که  برای همیشه از اذهان مردم قدرشناس سردشت خواهد ماند

وی شهردار بانه، مشاور استاندار کردستان، ریاست نظام مهندسی بانه و شهردار نمونه کشور در سال ۸۸ بوده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات نژاد جهانی فرماندار سابق سردشت قدردانی و اقصی نخشی پور به سمت سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی