• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 13:04
  • کد خبر : 3849
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نشست تخصصی با بانوان فعال اجتماعی ، کارآفرین و نخبه شهرستان سردشت

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نشست تخصصی با بانوان فعال اجتماعی ، کارآفرین، برتر و نخبه و ورزشکار به ریاست باباخان اسکندری ” فرماندار شهرستان سردشت و باحضور  معاون سیاسی فرماندار و جمعی از کارشناسان و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس ،  فرماندار سردشت در این مراسم ضمن

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نشست تخصصی با بانوان فعال اجتماعی ، کارآفرین، برتر و نخبه و ورزشکار به ریاست باباخان اسکندری ” فرماندار شهرستان سردشت و باحضور  معاون سیاسی فرماندار و جمعی از کارشناسان و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس ،  فرماندار سردشت در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گفت: بر اساس آموزه‌های دینی بین زن و مرد هیچگونه فرق و برتری به جز تقوا وجود ندارد و نقش زنان امروز نسبت به گذشته بسیار پررنگ‌تر و چشمگیرتر شده است.

اسکندری با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی بانوان بسیار زیاد است، افزود: مشارکت بانوان یکی از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه می‌باشد که فراهم کردن محیط‌های مناسب اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجب می‌شود تا آنها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: حضور مثبت و فعال زنان به عنوان قشری اثرگذار، لازمه حرکت در مسیر پیشرفت جامعه به شمار می‌رود و باید در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها باشند چراکه بدون همکاری ، همراهی و همفکری آنان نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

فرماندار سردشت در پایان به اقدامات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در یکسال گذشته اشاره و گفت: در ایام هفته دولت 89 طرح با اعتباری بیش از 280 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد همچنین برای سال‌جاری 130 میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی شهرستان مصوب شده است.

در ابتدای این نشست هر یک از اعضا باتوجه به تخصص کاری خود مسایل و مشکلات را بیان و خواستار نگاه ویژه به نقش و فعالیت بانوان شدند.

در پایان از شیدا فلاحی دانشجوی دانشگاه آزاد که موفق به کسب رتبه دوم رشته حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری شده بود، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی