• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 - 15:21
  • کد خبر : 3687
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

برگزاری کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی در سردشت

کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی با حضور 7 پزشک متخصص باهدف تعیین تکلیف و ارزیابی موارد جدید ادعای مصدومیت شیمیایی با حضور ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت، حجت الاسلام میرزایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس ، سرپرست فرماندار سردشت در حاشیه بازدید از

کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی با حضور 7 پزشک متخصص باهدف تعیین تکلیف و ارزیابی موارد جدید ادعای مصدومیت شیمیایی با حضور ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت، حجت الاسلام میرزایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس ، سرپرست فرماندار سردشت در حاشیه بازدید از مرکز معاینه پزشکان متخصص گفت: کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی در پی پیگیری های انجام گرفته بر اساس خواست و مطالبات مردم برگزار شد.

باباخان اسکندری با بیان اینکه این شانزدهمین مرحله از کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی است که برگزار می شود، افزود: تاکنون 13 هزار نفر مدعی مصدومیت شیمیایی هستند که برای 2 هزار نفر از این
تعداد احراز سکونت شده و در این مرحله 340 نفر در 2 روز با سه جلسه کاری ویزیت و مورد معاینه پزشکان متخصص قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: این کمیسیون با هدف تعیین تکلیف و ارزیابی بالینی مدعیان مصدومیت شیمیایی اجرا می شود که در این مرحله کسانی که از ماه ها پیش ثبت نام کرده اند و مدارک و مستندات آنها تکمیل و دارای اسکن ریه هستند ویزیت خواهند شد.

اسکندری اظهار کرد: در این کمیسیون 7 پزشک شامل دو پزشک متخصص داخلی و ریه، دو پزشک متخصص چشم ، دو پزشک متخصص پوست و یک پزشک عمومی حضور دارند.

وی تاکید کرد: اعلام نتیجه نهایی کمیسیون بعد از بررسی نهایی در اداره کل کمیسیون پزشکی تهران متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی