• تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 15:19
  • کد خبر : 3684
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ستاد گرامیداشت مراسمات هفتم تیرماه شهرستان سردشت تشکیل جلسه داد

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفت تیرماه این شهرستان با ریاست ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت و با حضور جمعی از مسئولان استانی ، روسای ادارات و اعضای هیأت مدیره انجمن حمایت از مصدومان شیمیایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس ، سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در این

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفت تیرماه این شهرستان با ریاست ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت و با حضور جمعی از مسئولان استانی ، روسای ادارات و اعضای هیأت مدیره انجمن حمایت از مصدومان شیمیایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس ، سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در این جلسه ضمن یاد و خاطره شهدای معظم شیمیایی و انقلاب اسلامی گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای بمباران شیمیایی سردشت در هفت تیر باید در شأن شهدای معظم شیمیایی و مردم این شهرستان برگزار شود.

باباخان اسکندری افزود: شهدای گرانقدر، جانبازان و ایثارگران، کسانی که برای حیثیت و شرافت این خاک و مملکت زحمت کشیده‌اند همیشه در حافظه، در قلب ما هستند لذا باید این مراسم در شأن شهدای معظم باشد.

وی اظهار کرد: یادواره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم در کشور ما متفاوت ‌تر از سایر ملل و ادیان دیگر برگزار می‌شود چرا که معتقدیم شهدا زنده هستند و ایمان قلبی و اعتقادی به آن داریم.

اسکندری با بیان اینکه مراسم گرامیداشت هفت تیر ماه مقارن با عید سعید قربان است، ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد و نیازها، دردهای مردم گفته شود و خود جانبازان و خانواده‌های داغدیده در مراسم حضور داشته و مسایل و مشکلات خود را بیان کنند.

در ادامه هریک از اعضای جلسه ضمن بیان ابعاد مختلف مراسمات و هماهنگی های لازم و ارائه نظر و پیشنهاداتی در جهت اجرای برنامه‌های متنوع و با کیفیت بر لزوم بهسازی و مناسب سازی گلزار شهدا، ایجاد و ساخت المان‌هایی با نماد ایثار و مقاومت و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی