• تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 15:09
  • کد خبر : 3655
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

برگزاری همایش جهاد تبیین و نقش علما و روحانیون در سردشت

این همایش با حضور حاج ماموستا ” محمد واوی ” امام جمعه و ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در دفتر مرکزی بزرگ اسلامی این شهر برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس ، امام جمعه سردشت در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: سیره و اندیشه های

این همایش با حضور حاج ماموستا ” محمد واوی ” امام جمعه و ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در دفتر مرکزی بزرگ اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس ، امام جمعه سردشت در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: سیره و اندیشه های حضرت امام (ره) چراغ راه ملت ایران اسلامی است و باید ضمن حفظ و حراست از آن به سایر نسل ها و ملل نیز منتقل گردد.

حاج ماموستا محمد واوی در پایان اظهار کرد: ماموستا و روحانیون اهل سنت با وجود مشکلات زیاد اقتصادی مورد هجمه سهمگینی از سوی دشمنان هستند و می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت نیز در این مراسم گفت: علما و امامان جمعه و جماعت نقش تاثیرگذار بی‌بدیل و ارزنده‌ای در جامعه دارند و به همین خاطر یکی از مهمترین اهداف دشمنان جدایی قشر روحانی از مردم است.

باباخان اسکندری افزود: هدایت‌گری و ارشاد جامعه را مدیون تلاش و زحمات ماموستایان گرانقدر هستیم و آنان با وجود مشکلات زیاد سنگر علم و هدایت‌گری خود را خالی نگذاشته‌اند.

در پایان هر یک از ماموستایان ضمن بیان مشکلات خود ، مسکن و عدم درآمد کافی را از مهمترین مشکلات خود دانستند و خواستار نگاه ویژه به این قشر شدند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی