• تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 14:57
  • کد خبر : 3633
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سیل به روستای سیسیر سردشت خسارت زد

درپی بارش روز گذشته سیل خسارات زیادی به روستای سیسیر از توابع بخش ربط سردشت زد و طی بازدید سرپرست فرمانداری سردشت از این روستا دستور بسیج تمامی امکانات برای کمک و رسیدگی فوری داد. به گزارش سردشت پرِس ، صبح امروز طی بازدید ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت به همراه ”

درپی بارش روز گذشته سیل خسارات زیادی به روستای سیسیر از توابع بخش ربط سردشت زد و طی بازدید سرپرست فرمانداری سردشت از این روستا دستور بسیج تمامی امکانات برای کمک و رسیدگی فوری داد.

به گزارش سردشت پرِس ، صبح امروز طی بازدید ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت به همراه ” هه‌ژار اسمعیل زاده ” بخشدار بخش مرکزی و اعضای ستاد بحران شهرستان، شهردار ربط ، روسای ادارات هلال احمر، منابع طبیعی، راهداری، جهاد کشاورزی از این روستا، خسارات به وجود آمده مورد بررسی میدانی قرار گرفت و تمهیدات و دستورات لازم اتخاذ شد.

در این راستا سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت سریعا دستور داد شهرداری و راهداری با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات سنگین خود نسبت به پاکسازی گل و لای موجود در روستا اقدام و هلال احمر نیز اقدام به توزیع مواد غذایی و پتوی مورد نیاز کند و اداره سوخت نیز نسبت به تامین سوخت آنها اقدام نماید و همچنین ضمن تشکیل یک جلسه فوری ستاد بحران تهیه لیستی از خسارات و میزان آن نیز برآورد شود.

در پی بارندگی روز گذشته خوشبختانه خسارت جانی نداشت اما خسارات مالی به مزارع، باغات، راه‌، معابر ، خانه و انبار روستا وارد کرده است و هم اکنون بیش از 5 دستگاه لودر ، گریدر و کامیون شهرداری و راهداری به همراه نیروهای مردمی مشغول به پاکسازی گل و لای داخل معابر روستا هستند.

روستای سیسر از توابع بخش ربط با جمعیت 180 خانوار در 30 کیلومتری سردشت واقع شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی