• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 19:42
  • کد خبر : 3517
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

400 بسته معیشتی از سوی بنیاد علوی در سردشت توزیع شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری سردشت 400 بسته معیشتی از سوی بنیاد علوی به ارزش کلی یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند سطح شهرستان توزیع گردید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سردشت ، ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری سردشت

به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری سردشت 400 بسته معیشتی از سوی بنیاد علوی به ارزش کلی یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند سطح شهرستان توزیع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سردشت ، ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری سردشت ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند، اظهار کرد: اقدامات بنیاد علوی در این شهرستان در راستای رفع محرومیت در همه حوزه‌ها، اشتغالزایی، کمک معیشتی، اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی است که مناطق کم برخوردار از آن بهره‌مند خواهند شد.

ناصر عابدی دبیر نهاد بنیاد علوی در شهرستان سردشت نیز در این خصوص گفت: علاوه بر این بسته های معیشتی، همزمان 300 بسته آموزشی شامل کیف و نوشت افزار به ارزش 150 میلیون تومان، 3 هزار دست لباس شامل مقنعه، شلوار و مانتو به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان، 200 چادر زنانه به ارزش 200 میلیون تومان نیز در بین افراد نیازمند سطح شهرستان توزیع شده است.

در این توزیع نیز ماموستا ” عثمان یوسفی ” امام جمعه شهر ربط ، ” هه‌ژار اسمعیل زاده ” بخشدار بخش ربط و سرهنگ “اسماعیل حضرتی ” فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی ( ع ) ربط حضور داشتند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی