• تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 19:41
  • کد خبر : 3514
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

بیانیۀ شورای فرهنگ عمومی شهرستان سردشت دربارۀ عفاف و حجاب و اهمیت و لزوم رعایت آن

شورای فرهنگ عمومی شهرستان سردشت دربارۀ عفاف و حجاب و اهمیت و لزوم رعایت آن بیانیه ای صادر کرد. حجاب از جمله احکامی است که درک فلسفۀ آن دشوار نیست. هر کس با تاریخ جوامع بشری آشنا باشد تصدیق می‌کند که حرکت از برهنگی به سوی پوشش در همۀ جوامع انسانی کهن، نشانۀ حرکت به

شورای فرهنگ عمومی شهرستان سردشت دربارۀ عفاف و حجاب و اهمیت و لزوم رعایت آن بیانیه ای صادر کرد.

حجاب از جمله احکامی است که درک فلسفۀ آن دشوار نیست. هر کس با تاریخ جوامع بشری آشنا باشد تصدیق می‌کند که حرکت از برهنگی به سوی پوشش در همۀ جوامع انسانی کهن، نشانۀ حرکت به سوی زندگی انسانی است و عفت و شرم، که پوشیدگی از لوازم و نتایج آن است ارزشی اخلاقی و رفتاری و انسانی است.

برخلاف آنچه که تبلیغ می‌شود زنان ما ثابت کرده‌اند که با حجاب بودن به‌هیچ‌وجه مانع حضور در فعالیت‌های اجتماعی و دست یافتن به موفقیت‌های علمی و هنری و ورزشی و اقتصادی و فرهنگی نیست. حالا که دُرّ گران مایه عفت زنان و غیرت مردان ایرانی در تیررس بدخواهان شیاد قرار دارد و بی وقفه تلاش می‌کنند تا از طریق ترویج فحشا زمینه‌ی سقوط جامعه ایرانی را فراهم نمایند و در این شرایط حساس که جمهوری اسلامی در جبهه های بین‌المللی و دفاع از مظلومان در حال پیشروی است باید همه هموطنان عزیز عم از مبلغان دینی ، نخبگان، معلمان، اساتید دانشگاه و مسئولان مراقبت نمایند تا سرمایه عفاف، غیرت و حیاء به تاراج نرود .

در پایان از همه متولیان عفاف و حجاب خواهانیم جهت شناساندن عمق و محتوای عفاف و حجاب برنامه‌ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و عنوانی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی اجتماع را به محیطی مناسب برای کار و تلاش تبدیل کنند.

والسلام علیکم
11 رمضان / 13 فروردین 1402

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی