• تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 9:26
  • کد خبر : 3441
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت: در راستای رفع موانع اصلی توسعه شهرستان اقدامات اساسی انجام گرفته است

فرماندار سردشت قبل از خطبه نماز جمعه با ایراد سخنرانی به ارائه گزارشی از عملکرد دولت در یکسال گذشته پرداخت و گفت: در راستای رفع موانع اصلی توسعه شهرستان اقدامات اساسی انجام گرفته است. به گزارش سردشت پرس ، “لقمان خسروپور ” فرماندار شهرستان سردشت اظهار داشت: مرز و راه‌های مواصلاتی عوامل اصلی توسعه شهرستان

فرماندار سردشت قبل از خطبه نماز جمعه با ایراد سخنرانی به ارائه گزارشی از عملکرد دولت در یکسال گذشته پرداخت و گفت: در راستای رفع موانع اصلی توسعه شهرستان اقدامات اساسی انجام گرفته است.

به گزارش سردشت پرس ، “لقمان خسروپور ” فرماندار شهرستان سردشت اظهار داشت: مرز و راه‌های مواصلاتی عوامل اصلی توسعه شهرستان هستند که همزمان با دو سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان همه مشکلات شناسایی و احصاء شد و مصوباتی به تصویب رسید و از آن زمان با اولویت قرار دادن و تعیین هدفی مشخص به صورت مدون پیگیر و دنبال مسایل و مشکلات در همه حوزه‌ها شدیم.

وی ضمن تقدیر از عنایت ویژه مقام عالی استان و پیگیری‌های مهندس حسین‌پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای استفاده از عواید مرزی و رونق معیشت مردم توسعه زیرساخت‌های بازارچه مرزی کیله در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مهمی آغاز شد که با اتمام آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

مقام عالی شهرستان ادامه داد: در حوزه راه‌های مواصلاتی نیز علاوه بر اجرای عملیات بهسازی جاده روستایی گوله به گنمان، جاده اصلی بین شهری سردشت به بوکان بعد از 15 سال دوباره در دستور کار قرار گرفته و همچنین جاده‌های روستایی زیادی بعد از سالها همچون جاده روستایی بیتوش و جبرند آسفالت شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌ها در سخت‌ترین شرایط و وضعیت در حال اجرا بوده تا مشکلات حل شوند، اذعان کرد: اجرای عملیات تامین روشنایی گردنه زمزیران، سردشت تا بیمارستان، تامین اعتبار خط انتقال آب به شهر نلاس با اعتبار 15 میلیارد تومان ، احداث مخزن در شهر سردشت برای رفع تنش آبی چندین منطقه، احداث مخزن در ربط ، اجرای عملیات آبرسانی به 19 روستای محور باسک کولسه، پیمانسپاری و آغاز عملیات گاز رسانی به بیش از 80 روستا ، تامین اعتبار کتابخانه عمومی از طرح‌های مهمی بوده که پیگیری شده و در حال اجرا هستند.

فرماندار سردشت ادامه داد: اجرای 11 طرح برق رسانی با اعتبار 55 میلیارد تومان، احداث سالن‌های ورزشی و 16 چمن مصنوعی در روستاها، احداث مدارس جدید در شهر سردشت و نلاس ، بازسازی دو سالن مجتمع فرهنگی هنری و شهدای شیمیایی از اهم اقدامات انجام شده هستند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی