• تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 9:22
  • کد خبر : 3432
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

افتتاح و بهره‌برداری از 34 طرح هادی و بهسازی و مقام‌سازی مساکن روستایی در سردشت

در ششمین روز از ایام الله دهه فجر ، با حضور معاون سیاسی و اجتماعی و معاون امور عمرانی فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه شهرستان ، بخشدار وزینه و جمعی از روسای ادارات 34 طرح هادی و بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با اعتبار کلی 112 میلیارد

در ششمین روز از ایام الله دهه فجر ، با حضور معاون سیاسی و اجتماعی و معاون امور عمرانی فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه شهرستان ، بخشدار وزینه و جمعی از روسای ادارات 34 طرح هادی و بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با اعتبار کلی 112 میلیارد ریال اجرا شده بود ، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش سردشت پرِس ، اجرای طرح هادی روستاهای ” گویزیله ، بناویله بزرگ، جبرند و ولیو در قالب اجرای سنگفرش، آبرو، دیوار سنگی بتن پلاک، جدولگذاری و زیرسازی و آسفالت ریزی با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

همچنین بهسازی و مقاوم سازی 30 واحد مسکن در 20 روستای شهرستان با اعتبار کلی 69 میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 1401 طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در قالب مسکن محرومین افتتاح شد. برای هر واحد مسکونی 200 میلیون تومان تسهیلات و 30 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

در ادمه 30 جلد سند روستایی نیز اعطا شد.

افتتاحیه‌ها به صورت نمادین و به نیابت از طرح‌های دیگر امروز در روستای ” گویزیله ” از توابع بخش وزینه انجام گرفت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی