• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 دی 1401 - 9:20
  • کد خبر : 3342
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ملت ایران هتاکی به مرجعیت دینی را تحمل نمی‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی پشتیبان علما و مراجع عظام بوده و به‌هیچ‌عنوان هتاکی دشمنان به مرجعیت دینی کشورمان را تحمل نمی‌کنند. به گزارش سردشت پرِس، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت امروز ۲۲ دی در همایش علما و روحانیون اهل سنت که درراستای

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی پشتیبان علما و مراجع عظام بوده و به‌هیچ‌عنوان هتاکی دشمنان به مرجعیت دینی کشورمان را تحمل نمی‌کنند.

به گزارش سردشت پرِس، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت امروز ۲۲ دی در همایش علما و روحانیون اهل سنت که درراستای محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو به مقام معظم رهبری در مسجد آل‌نبی سردشت برگزار شد، گفت: قلب‌های پاک ملت ایران اسلامی میزبان مقام معظم رهبری است، بنابراین اهانت دشمنان اسلام به ولایت‌فقیه و مرجعیت دینی را برنمی‌تابند.

وی با بیان اینکه، بار دیگر جنایتکاران کفر و نفاق در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شکست سنگینی را متحمل شدند، ادامه داد: دشمن می‌داند، دلیل این شکست گرد آمدن مردم حول محور ولایت‌فقیه بود، به‌همین دلیل با هدف تضعیف سران نظام و در راس آنها مقام عظمای ولایت به این حرکت موهن دست زدند.

مسئول دفتر نمایندگی‌ولی‌فقیه در سپاه سردشت خاطرنشان کرد: اقدام هتاکانه به ساحت مرجع عالیقدر رهبرمعظم انقلاب اسلامی، در قالب کاریکاتور، خوی خبیث دشمن را به نمایش گذاشت و دشمنی‌شان با ملت و انقلاب اسلامی ایران را بیش‌از‌پیش در معرض نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام حمزه‌صحیحی اضافه کرد: دشمنان ایران و نظام اسلامی در ماه‌های اخیر با راه انداختن جنگ ترکیبی و همه‌جانبه به‌دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند، اما بصیرت و هوشیاری مردم و عدم‌همراهی آنها با دشمنان این آب و خاک، نقشه‌‌های شوم‌شان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه همراهی عده‌ای قلیل با دشمنان ایران اسلامی در مقابل حمایت آحاد ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چشم نمی‌آید، عنوان کرد: دشمنان به خوبی واقعیت‌های جامعه ما را دریافته‌اند، از عدم اجرای نقشه‌های‌شان در چند وقت اخیر سخت خشمگین شده‌اند و اقدام اخیر نشریه فرانسوی هم از سر ناراحتی و همین احساس شکست است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی