• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 دی 1401 - 9:21
  • کد خبر : 3345
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

لزوم وزارت بهداشت به کمبود نیرو و پزشک متخصص در شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر از کمبود نیرو و پزشک متخصص در حوزه انتخابیه خود انتقاد و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به رفع مشکلات بهداشتی و درمانی تاکید کرد. به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از کمبود نیرو و پزشک متخصص

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر از کمبود نیرو و پزشک متخصص در حوزه انتخابیه خود انتقاد و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به رفع مشکلات بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از کمبود نیرو و پزشک متخصص در شهرستان های پیرانشهر و سردشت، گفت: متاسفانه با نبود و کمبود متخصص رادیولوژیست و سونوگرافی در شهرستان سردشت مواجه هستیم و در حوزه سلامت مشکلات جدی داریم.

وی افزود: بیمارستان جدیدی در پیرانشهر احداث شده که برای ساخت آن میلیاردها تومان هزینه شده اما متاسفانه بهره وری 5 درصد پول هزینه شده را نمی دهد و نیرو و تجهیزات هم به اندازه کافی نداشته و مسئولان مربوطه برنامه ریزی مناسبی برای رفع مشکلات آن ندارند.

حسین پور یادآور شد: برنامه ریزی و مدیریت در وزارت بهداشت بسیار ضعیف است با تداوم این روند روز به روز به مشکلات حوزه سلامت افزوده می شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس یازدهم تصریح کرد: بارها در مورد مشکلات ذکر شده تذکر داده و نامه نگاری کردیم و همچنین نشست هایی را با وزیر، معاونان و روسای دانشگاه ها برگزار کردیم اما متاسفانه هیچ کس در وزارت بهداشت پاسخگو نیست و انتظار می رود توجه به این مشکلات در دستور کار مسئولان وزارت بهداشت قرار گیرد./

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی