• تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 9:11
  • کد خبر : 3330
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

یک بوکانی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان سردشت معرفی شد

امروز طی مراسمی با حضور فرماندار سردشت، ” آزاد محمد‌پور ” به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار معرفی شد. به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت در این مراسم گفت: این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های دیگر ظرفیت‌های زیاد و بهتری دارد و اگر بخواهیم سردشت توسعه بیابد و پیشرفت کند توسعه مرز

امروز طی مراسمی با حضور فرماندار سردشت، ” آزاد محمد‌پور ” به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار معرفی شد.
به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت در این مراسم گفت: این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های دیگر ظرفیت‌های زیاد و بهتری دارد و اگر بخواهیم سردشت توسعه بیابد و پیشرفت کند توسعه مرز و بهبود راه‌های مواصلاتی بزرگترین اقدام در این راستا است.

لقمان خسروپور با بیان اینکه اعتبارات خوبی در این شهرستان تخصیص یافته ، افزود: اقدامات اساسی امسال شروع شده و یا در حال انجام است، تامین روشنایی گردنه زمزیران، تامین روشنایی سردشت تا بیمارستان، شروع گازرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا، احداث چمن‌های مصنوعی و سالن های ورزشی، احداث مدارس، توسعه و تکمیل زیرساخت‌های بازارچه مرزی کیله، آبرسانی به شهر و روستاهایی که با تنش آبی مواجه بودند، آسفالت جاده‌های روستایی جبرند ، بیتوش و بناویله حاجی مینه و دیگر طرح‌های عمرانی.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات مهم و اثرگذار دیگری در دست اقدام است که نیازمند همکاری ، هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و با هدف و در یک مسیر حرکت کردن است و بایستی در چهارچوب اهداف و مسیر تعیین شده اقدام و عمل کرد.

در پایان ” آزاد محمد‌پور ” به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار معرفی شد.

آزاد محمدپور ۴۴ ساله اهل شهرستان بوکان، دانشجوی دکترای برنامه‌ریزی شهری با ۱۸ سال سابقه ، شهردار شهر سمینه، شهردار شهر صاحب، کارشناس مسئول دفتر فنی و کارشناس امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوکان را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی