• تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 9:07
  • کد خبر : 3321
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

۷۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستا‌های سردشت هزینه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت گفت: طی ۹ ماه منتهی به آذر امسال، ۷۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های هادی در هشت روستای این شهرستان هزینه شده است. به گزارش سردشت پرِس، حامد محمدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت گفت: طرح هادی شامل جدول گذاری و اجرای آب رو، سنگ فرش، بتن پلاک،

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت گفت: طی ۹ ماه منتهی به آذر امسال، ۷۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های هادی در هشت روستای این شهرستان هزینه شده است.
به گزارش سردشت پرِس، حامد محمدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت گفت: طرح هادی شامل جدول گذاری و اجرای آب رو، سنگ فرش، بتن پلاک، اجرای دیوار، زیرسازی و آسفالت معابر روستا‌های گویزیله، زوران، بناویله بزرگ، بناوه، جبرند، ولیو، حلوه و مامکاوه این شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف طرح هادی روستایی تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی روستاهاست، افزود: ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آینده و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف در روستا سه محور اصلی در طرح هادی به شمار می‌روند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت گفت: امسال مقاوم سازی مسکن روستایی شامل ٣٢٠ واحد مسکونی در سطح روستا‌ها و سه شهر نلاس، میرآباد و ربط با ۶۴٠ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

محمدی اضافه کرد: سال گذشته ۲۰۰ واحد مسکونی در سطح روستا و شهر‌ها مقاوم سازی شده که در سال‌جاری نیز با توجه به تکمیل پرونده و درخواست‌ها، امیدواریم ۲ برابر پارسال مقاوم سازی شود.

به گفته وی، طی سال جاری تعداد ۴۳۷ جلد سند ملکی در روستا‌های و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط این بنیاد صادر شده است.

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر و ۶ دهستان با ۲۲۸ روستای سکنه‌دار است و با کشور عراق مرز مشترک به طول ۱۰۰ کیلومتر دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی