• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 دی 1401 - 8:54
  • کد خبر : 3297
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

زیرساخت ها برای تردد از مرز کیله سردشت فراهم می شود

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از شروع عملیات تامین زیرساخت های لازم برای تردد کالا و مسافر از مرز کیله سردشت پیرو دستور استاندار استان خبر داد. به گزارش سردشت پرِس، جعفر صادقی پور اول دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو دستور مقام

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از شروع عملیات تامین زیرساخت های لازم برای تردد کالا و مسافر از مرز کیله سردشت پیرو دستور استاندار استان خبر داد.

به گزارش سردشت پرِس، جعفر صادقی پور اول دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو دستور مقام عالی استان مبنی بر فراهم کردن زمینه تردد مسافرین و کامیون های حمل کالا از طریق مرز کیله سردشت در راستای آماده نمودن این مرز برای تبدیل به پایانه مرزی رسمی عملیات اجرایی و اقدامات لازم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آغاز شد.

وی با شرح اقدامات انجام شده افزود: آماده سازی ، شن ریزی و تسطیح و رگلاژ مسیر و محل اجرای دیوار و محل استقرار کانکس های ارگانها به طول نزدیک به ۲ کیلومتر ، حمل دیوارهای پیش ساخته بتنی ، حمل کانکس ها ،حمل سرویس های بهداشتی ، حمل نیوجرسی های بتنی و پیاده نمودن محل اجرای دیوار و جای استقرار کانکسها از کارهای انجام شده و در حال اجرا است.

صادقی پور اظهارکرد: مرز کیله سردشت نزدیک ترین مرز به شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق است که افتتاح و راه اندازی رسمی آن نقش بزرگی در توسعه مراودات و اقتصاد و نیز توسعه گردشگری منطقه خواهد داشت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی