• تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 - 8:51
  • کد خبر : 3291
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ساختمان بخش دیالیز سردشت ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: عملیات احداث ساختمان خیّرساز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) منطقه مرزی این شهرستان به ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش سردشت پرِس، داوود آتشی مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: به همت بیش از ۴۰۰ خیر سلامت شهرستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: عملیات احداث ساختمان خیّرساز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) منطقه مرزی این شهرستان به ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش سردشت پرِس، داوود آتشی مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: به همت بیش از ۴۰۰ خیر سلامت شهرستان و با هزینه اولیه بیش از ۴۳ میلیارد ریال احداث ساختمان دیالیز آغاز شد و اکنون در مرحله نازک کاری طبقه اول است.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد اولیه هزینه این ساختمان خیرساز است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد و شهرستان سردشت برای نخستین بار صاحب ساختمان مستقل بخش دیالیز با ظرفیت مناسب خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت اظهار کرد: با احداث این ساختمان ۲۲ تخت به ظرفیت خدمات دهی بیماران دیالیزی در شهرستان اضافه می‌شود.

آتشی با بیان اینکه احداث این ساختمان جز نیاز‌های شبکه بهداشت و درمان سردشت است، اضافه کرد: در حال حاضر ۶۴ بیمار دیالیزی از خدمات بخش دیالیز بیمارستان سردشت در سه شیفت کاری استفاده می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند خیران، یادآور شد: باتوجه به کمبود امکانات و محدودیت‌ها دولت به تنهایی قادر به اجرای بسیاری از طرح‌ها بویژه در حوزه مراکر درمانی و آموزشی نیست و نیاز است خیران و افراد نیکوکار ورود پیدا کنند و یاریگر دولت باشند.

آتشی با اشاره به اینکه این ساختمان دیالیز در مساحتی به متراژ ۶۲۰ متر مربع احداث می‌شود، گفت: تهیه تجهیزات، جذب نیروی متخصص و توسعه فضای بهداشتی و درمانی با توجه به مطالبات اصلی مردم از ضروریات و اولویت برنامه‌ها در حوزه بهداشت و درمان شهرستان است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی