• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 آذر 1401 - 8:49
  • کد خبر : 3285
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ثبت بیشترین بارش باران در سردشت و شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای سردشت، تکاب، پیرانشهر و شاهین‌دژ در جنوب این استان پر بارش‌ترین شهرها با سه تا ۱۴ میلی‌متر بودند. به گزارش سردشت پرِس،مهدی صابری با اشاره به اینکه الگوهای هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از سطح استان است، افزود: در نقاط

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای سردشت، تکاب، پیرانشهر و شاهین‌دژ در جنوب این استان پر بارش‌ترین شهرها با سه تا ۱۴ میلی‌متر بودند.
به گزارش سردشت پرِس،مهدی صابری با اشاره به اینکه الگوهای هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از سطح استان است، افزود: در نقاط شمالی استان نیز گزارش‌هایی از بارش‌های پراکنده ثبت شده است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با توجه بررسی نقشه های هواشناسی پایداری هوای استان تا اوایل هفته بعد پیش بینی می‌شود که توام با وارونگی دما خواهد بود و احتمال افزایش آلاینده نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: فرونشینی هوای سرد در استان موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد که توصیه می‌شود در شهرهای پر جمعیت شهروندان در ترددهای داخل شهری خود بیشتر از خودروهای عمومی استفاده کنند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته هوای استان گرم‌تر شده و شهرستان نقده با مثبت ۱۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و ارومیه با منفی یک درجه سانتی‌گراد سردترین شهر استان بودند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی