• تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 14:27
  • کد خبر : 3268
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های ورزشی سردشت اختصاص یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: امسال ۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یافته و تاکنون ۴۰ درصد این مبلغ جذب شده است. به گزارش سردشت پرِس ، کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: این اعتبار برای اجرای ۲۰ طرح عمرانی ورزشی در این

رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: امسال ۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یافته و تاکنون ۴۰ درصد این مبلغ جذب شده است.
به گزارش سردشت پرِس ، کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: این اعتبار برای اجرای ۲۰ طرح عمرانی ورزشی در این شهرستان اختصاص یافته و تاکنون یک سالن چندمنظوره ورزشی در سردشت با استفاده از این اعتبار تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که برای آن ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی اهدایی رهبر معظم انقلاب بعد از ۲۰ سال بلاتکلیفی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال تکمیل و بازسازی شده و در دهه مبارکه فجر امسال افتتاح خواهد شد و یک دستگاه مینی بوس نیز برای ایاب و ذهاب ورزشکاران به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت ادامه داد: ۹۵ میلیارد ریال برای احداث ۱۲ چمن مصنوعی در روستا‌های مرزی زوران، کولسه علیا، آلواتان، بناوه، گومان، گوله، بیوران سفلی، اسلام آباد، قلعه رش، ساوان جدید، بیتوش و نستان نیز تخصیص یافته است.

وی گفت: از این تعداد، چمن ورزشی روستا‌های بیتوش و نستان احداث شده و نیازمند احداث رختکن، سرویس بهداشتی و اجرای نورپردازی هستند که بزودی این اقدامات نیز انجام می‌شود و مابقی زمین‌های چمن روستایی نیز اجرایی شده و حتی بعضی از روستا‌ها که زمین‌های آن‌ها تسطیح و آماده هستند عملیات چمن آن‌ها بزودی اجرایی خواهد شد.

خوشبخت تاکید کرد: برای تکمیل زمین فوتبال شهر میرآباد پنج میلیارد ریال، تکمیل سالن جوانان شهر ربط ۱۰ میلیارد ریال، برای معوقات پیمانکار ۲ سالن شهر نلاس و روستای نیشکولان ۱۰ میلیارد ریال و برای تکمیل سالن روستای مرزی اسلام آباد نیز ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی