• تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 14:18
  • کد خبر : 3250
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آغاز عملیات گازرسانی به ۷۷ روستای سخت‌گذر سردشت

رییس اداره شرکت گاز سردشت گفت: اجرای عملیات گازرسانی به ۷۷ روستای مناطق سخت گذر این شهرستان در قالب ۲ فاز ۳۹ و ۳۸ روستایی با اعتبار ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال آغاز شد. به گزارش سردشت پرِس ،محمد عمری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: عملیات گازرسانی در فاز نخست

رییس اداره شرکت گاز سردشت گفت: اجرای عملیات گازرسانی به ۷۷ روستای مناطق سخت گذر این شهرستان در قالب ۲ فاز ۳۹ و ۳۸ روستایی با اعتبار ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش سردشت پرِس ،محمد عمری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: عملیات گازرسانی در فاز نخست به ۳۹ روستا در ۶ محور روستایی شامل «لیلانه، احمد بریو، کانی زرد، ساوان، چکو و زمزیران» با بهره‌مندی ۲ هزار و ۷۵۲ خانوار و اعتبار یک هزار میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: فاز نیز دوم عملیات گازرسانی به ۳۸ روستا در ۲ محور روستایی شامل «شلماش» و «قلعه‌رش» با بهره‌مندی یک هزار و ۱۳۶ خانوار و اعتبار یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است.

رییس اداره شرکت گاز سردشت با بیان اینکه برای اجرای این طرح در مجموع ۲۷۹ کیلومتر شبکه گذاری انجام می‌شود، اضافه کرد: در فاز نخست ۱۵۹ کیلومتر و در فاز دوم ۱۲۰ کیلومتر شبکه گذاری خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال چهار هزار مترحفاری در مناطق شهری و روستایی همراه با شبکه گذاری انجام شده که برای این مقدار شبکه گذاری در مجموع ۳۰ میلیارد ریال هزینه و ۳۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

عمری یادآور شد: امسال یک هزار مشترک شامل ۵۱۲ مورد شهری و ۴۸۸ مورد روستایی اشتراک پذیری انجام شده و ۹۵۰ علمک نصب شده و همچنین ۲۰ علمک ناایمن و بدون استفاده جمع آوری و ۳۰ علمک نیز مجددا نصب یا جا به جا شده است.

سردشت دارای ۳۱ هزار و ۵۰۰ اشتراک گاز شامل ۲۸ هزار مشترک شهری و سه هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی است.
شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی