• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 آبان 1401 - 14:02
  • کد خبر : 3219
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

اعزام مادر باردار پر خطر سردشتی با اورژانس هوایی

سرپرست شبکه بهداست و درمان شهرستان سردشت از اعزام مادر باردار پر خطر سردشتی با اورژانس هوایی به یکی ازمراکز درمانی استان خبر داد. به گزارش سردشت پرِس ، دکتر داود آتشی در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اعلام این خبر عنوان نمود: هشتمین عملیات امداد رسانی اورژانس هوایی

سرپرست شبکه بهداست و درمان شهرستان سردشت از اعزام مادر باردار پر خطر سردشتی با اورژانس هوایی به یکی ازمراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش سردشت پرِس ، دکتر داود آتشی در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اعلام این خبر عنوان نمود: هشتمین عملیات امداد رسانی اورژانس هوایی اعزام بیمار، در تاریخ 15 آبان ماه سال جاری توسط بالگرد فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در محل پد هلی کوپتر بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت انجام شد.
دکتر آتشی اظهار داشت: بیمار خانمی 28 ساله با 29 هفته بارداری به دلیل نیاز به اقدامات درمانی پیشرفته تر و با توجه به بعد مسافت و ناهموار بودن مسیر، بلافاصله بعد از هماهنگی های بعمل آمده توسط دفتر پرستاری بیمارستان با ستاد هدایت و اورژانس(EOC) دانشگاه علوم پزشکی، جهت ادامه مداوا به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شد.

گفتنی است این هشتمین مورد از اعزام بیماران در شهرستان سردشت در سال جاری می باشد که طی آن 16 مصدوم توسط اورژانس هوایی فوریت های پزشکی استان به مراکز مجهزتر اعزام شده اند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی