• تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 14:01
  • کد خبر : 3216
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت: الگوسازی از شهدا در برهه کنونی یک امر خطیر است

فرماندار سردشت گفت: الگوسازی از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس باید جدی دنبال شود، چون در برهه حساس کنونی یک امر خطیر به‌شمار می‌رود. به گزارش سردشت پرِس ، لقمان خسروی فرماندار سردشت ۱۶ آبان در آیین دیدار با خانواده معظم شهید آرزو خانی که در منزل وی ترتیب یافت، اظهار کرد: الگوسازی از

فرماندار سردشت گفت: الگوسازی از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس باید جدی دنبال شود، چون در برهه حساس کنونی یک امر خطیر به‌شمار می‌رود.
به گزارش سردشت پرِس ، لقمان خسروی فرماندار سردشت ۱۶ آبان در آیین دیدار با خانواده معظم شهید آرزو خانی که در منزل وی ترتیب یافت، اظهار کرد: الگوسازی از شهدا همچنین تبیین سیره و سبک زندگی آنها برای جامعه اسلامی ضروری بوده و در برهه حساس کنونی یک امر خطیر به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: شهید در راه خدا، برای زنده نگه داشتن اسلام و صیانت از جامعه اسلامی جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارد، بنابراین پاداش آن را از خداوند متعال دریافت می‌کند، ولی ما در مواجهه با ایثار و ازخودگذشتگی آنها همچنین خانواده‌شان مسئولیت سنگینی داریم.

فرماندار سردشت با بیان اینکه جامعه به لحاظ حقی که شهید بر گردن آنها دارد، خود را مدیون شهید می‌داند، گفت: بنابراین باید با تمام وجود دین خود را در قبال شهید ادا کنیم، به‌ویژه اینکه آنها را ناظر بر عمل خود می‌دانیم.

سرهنگ قاسم نصیری فرمانده سپاه سردشت در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معظم شهدا، خاطرنشان کرد: امنیت، اقتدار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا هستیم، پس باید راه‌‌شان را با قدرت ادامه دهیم.

وی بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان ایران اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: گرچه سالیان سال از پایان جنگ تحمیلی سپری شده است، اما خوشبختانه حتی متولدین دهه ۸۰ و ۹۰ با شهدا مانوس هستند، که لازم است این فرهنگ را حفظ کنیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی