• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 آبان 1401 - 13:58
  • کد خبر : 3207
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سردشت ۵۳ شهید دانش‌آموز به نظام تقدیم کرده است

فرماندار سردشت گفت: این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی ۵۳ شهید دانش‌آموز و ۱۱ شهید فرهنگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و امیدوریم راهشان پر رهرو باشد. به گزارش سردشت پرِس ، لقمان خسروپور، فرماندار سردشت در دیدار با خانواده شهیده دانش‌آموز «آرزو خانی» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله ۱۳

فرماندار سردشت گفت: این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی ۵۳ شهید دانش‌آموز و ۱۱ شهید فرهنگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و امیدوریم راهشان پر رهرو باشد.

به گزارش سردشت پرِس ، لقمان خسروپور، فرماندار سردشت در دیدار با خانواده شهیده دانش‌آموز «آرزو خانی» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: یاد و خاطره معظم شهدا را گرامی می‌داریم و امنیت، اقتدار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای معظم است.

وی افزود: بر ادامه راه شهدای معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید داریم و شهیده «آرزو خانی» دانش‌آموز بود که در سال ۱۳۶۶ در بمباران شیمیایی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از صبر و استقامت خانواده او قدردانی می‌کنیم.

فرماندار سردشت تصریح کرد: این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی ۵۳ شهید دانش‌آموز و ۱۱ شهید فرهنگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و امیدوریم راهشان پر رهرو باشد و خانوادەهای شهدا از نظر ارزش، تنها با شهدا قابل قیاس هستند زیرا حرمت خون فرزندانشان را زندە نگەداشتند که این به نوبه خود مظهر دیگری از فداکاری آن عزیزان است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی