• تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 3:40
  • کد خبر : 3171
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تعیین تکلیف پرونده های پشت نوبت بهزیستی سردشت تا پایان سال 1401

” پروین محمد پوری ” مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی با فرماندار سردشت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات مددجویان، ارائه خدمات و ساخت مجتمع رفاهی معلولان و سالمندان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سردشت پرس, ” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت در این دیدار با بیان اینکه شهرستان

” پروین محمد پوری ” مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی با فرماندار سردشت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات مددجویان، ارائه خدمات و ساخت مجتمع رفاهی معلولان و سالمندان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سردشت پرس, ” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت در این دیدار با بیان اینکه شهرستان دارای عقب ماندگی تاریخی است ، گفت: این شهرستان دارای شرایط خاصی می باشد و نسبت به جمعیت آن معلولان زیادی دارد، از نحوه ارائه خدمات بهزیستی گلایه مند هستیم و پرونده های زیادی نیز پشت نوبت هستند که تعیین تکلیف نشده اند.

وی با تاکید بر ریشه یابی وآسیب شناسی علل و عوامل معلولیت و شناسایی افراد معلول درشهرستان افزود: برای رفع مشکلات در این حوزه شهرستان نیازمند یک سیستم پویا و کارآمد است و بهزیستی بایستی ارتباط خود را با خیران و سازمانها ارتقاء دهد.

در این دیدار مقرر شد تمامی پرونده های پشت نوبت بهزیستی شهرستان تا پایان سال 1401 تعیین تکلیف شوند و بیش از هزار و 300 مددجو از مستمری و خدمات بهزیستی بهره مند گردند و ضمن تجهیز کردن اداره بهزیستی به امکانات و تجهیزاتی برای مددجویان، اعتبارات مسکن و اشتغالزایی شهرستان نیز افزایش یابد و همچنین اداره کل بهزیستی موافقت اصولی ساخت مجتمع رفاهی معلولان و سالمندان در این شهرستان درسریعترین زمان ممکن صادر کند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی