• تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 - 13:45
  • کد خبر : 3181
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نماینده سردشت: استیضاح وزیر صمت در شرایط فعلی، مصلحت نیست

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایط فعلی کشور مصلحت نیست و با تغییر وزیر مشکلات رفع نمی شود. به گزارش سردشت پرِس ،کمال حسین پور در گفت و گو با ایرنا،در مورد استیضاح وزیر صنعت،معدن و تجارت اظهار کرد: با توجه به وضعیت

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایط فعلی کشور مصلحت نیست و با تغییر وزیر مشکلات رفع نمی شود.

به گزارش سردشت پرِس ،کمال حسین پور در گفت و گو با ایرنا،در مورد استیضاح وزیر صنعت،معدن و تجارت اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی و حجم وسیع زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، استیضاح وزیر به مصلحت نیست.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی با تغییر وزیر هم مشکلات مورد نظر استیضاح کنندگان رفع نخواهد شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات وزارت صمت ناشی از شرایط داخلی، بین المللی و برخی قوانین است که باید اصلاح شود.

حسین پور افزود: با تمام احترامی که برای نظر دیگر نمایندگان دارم، استیضاح را امضا نکردم و برای این باور هستم مشکلات موجود باید در سطح دیگری پیگیری و رفع شود.

استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۱۰ مهرماه به کمیسیون مربوطه ارجاع شد و اکنون مهلت قانونی آن به پایان رسیده است و استیضاح آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام وصول می شود.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن، تجارت هفته دوم آبان و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی