• تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 - 13:49
  • کد خبر : 3186
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

استاندار آذربایجان غربی: پیگیر بازگشایی مرز کیله سردشت هستیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: بازگشایی مرز تمرچین جهت تردد زائران عتبات عالیات، جلوه ای زیبا از وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف منطقه بود. به گزارش سردشت پرِس، محمدصادق معتمدیان امروز در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی در آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از تلاش های ماندگار مسئولان ملی و استانی جهت بازگشایی مرز

استاندار آذربایجان غربی گفت: بازگشایی مرز تمرچین جهت تردد زائران عتبات عالیات، جلوه ای زیبا از وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف منطقه بود.
به گزارش سردشت پرِس، محمدصادق معتمدیان امروز در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی در آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از تلاش های ماندگار مسئولان ملی و استانی جهت بازگشایی مرز تمرچین، افزود: تلاش برای بازگشایی مرز تمرچین، ادامه دهنده راه سردار شهید سلیمانی جهت بازگشایی مرزها به سوی عتبات عالیات بود.

وی در ادامه با اشاره به همکاری ارزشمند مقامات اقلیم کردستان عراق در تامین امنیت و خدمات رسانی به زائران اربعین، خاطرنشان کرد: بازگشایی مرز تمرچین در سایه عنایت اباعبدالله الحسین (ع) و همکاری و اهتمام مردم و مسئولان ملی، استانی و مقامات اقلیم کردستان عراق تحقق یافت.

استاندار آذربایجان غربی به همدلی نیروهای نظامی و امنیتی جهت تامین امنیت مرز تمرچین و مسیر تردد زوار اربعین نیز اشاره کرده و افزود: بازگشایی مرز تمرچین جهت تردد زائران عتبات عالیات، جلوه ای زیبا از وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف منطقه بود.

معتمدیان همچنین به روحیه جهادی دستگاههای مختلف جهت بازگشایی مرز تمرچین اشاره کرده و یادآور شد: نهادها و دستگاههای مختلف آذربایجان غربی در کمتر از یک ماه و با حضور شبانه روزی، شرایط را برای آماده سازی مسیر تردد و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی فراهم کردند.

وی در پایان، تداوم انگیزه حسینی برای خدمات رسانی بهتر در سالهای آتی به زائران اربعین و دیگر میادین خدمت به مردم را ضروری دانسته و افزود: باتوجه به موافقت های ملی و طرف عراقی، پیگیر بازگشایی مرز کیله سردشت به عنوان دومین مرز مشترک آذربایجان غربی با اقلیم کردستان عراق در آینده ای نزدیک هستیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی