• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 مهر 1401 - 10:08
  • کد خبر : 3106
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کشف ۳۰ هزار قلم دارو‌ی احتکار شده در سردشت

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۳۰ هزار قلم انواع دارو‌های احتکار شده در شهرستان سردشت، خبر داد. به گزارش سردشت پرس ، سرهنگ “ایرج حسن خانی” گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیری قابل توجهی دارو توسط اشخاصی به هویت معلوم در یک باب انباری در سطح شهرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۳۰ هزار قلم انواع دارو‌های احتکار شده در شهرستان سردشت، خبر داد.

به گزارش سردشت پرس ، سرهنگ “ایرج حسن خانی” گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیری قابل توجهی دارو توسط اشخاصی به هویت معلوم در یک باب انباری در سطح شهرستان “سردشت”، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی دارو‌ها شده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده ۳۰ هزار قلم انواع دارو‌های انسانی که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش دارو‌های کشف شده ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسن خانی در پایان خاطرنشان کرد: برخی افراد سودجو با دپو دارو‌های مورد نیاز بیماران سعی در عرضه آن‌ها در بازار سیاه دارند که ما به این افراد هشدار می‌دهیم پلیس فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و به شدت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی