• تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 17:57
  • کد خبر : 3002
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تاکید فرماندار سردشت بر بهره گیری از نیروهای بومی در واحد های تولیدی معدنی شهرستان

فرماندار سردشت گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر رسالت اقتصادی و اشتغالزایی عهده دار رسالت اجتماعی نیز هستند که بایستی در منطقه کاری خود آن را مدنظر داشته باشند. به گزارش سردشت پرس, لقمان خسروپور در دیدار با مدیر و معدن کاران معدن آهن دیوالان ضمن تاکید بر بهره گیری از نیروهای بومی و

فرماندار سردشت گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر رسالت اقتصادی و اشتغالزایی عهده دار رسالت اجتماعی نیز هستند که بایستی در منطقه کاری خود آن را مدنظر داشته باشند.

به گزارش سردشت پرس, لقمان خسروپور در دیدار با مدیر و معدن کاران معدن آهن دیوالان ضمن تاکید بر بهره گیری از نیروهای بومی و ادای مسئولیت اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ تولید و کارفرمایی در این شهرستان اظهار کرد: متنفع کردن مردم و مشارکت آنان در فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی باعث تسهیل و تسریع در امر تولید خواهد شد لذا با تعاملات بیشتر باید چنین فضایی را مدیریت و ایجاد کرد.

مدیر و معدن کاران معدن آهن دیوالان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات فرماندار شهرستان و اداره صنعت ، معدن و تجارت در چهارچوب ضوابط و قواعد خواستار همکاری و هماهنگی ادارات شدند.

معدن آهن روستای مرزی دیوالان از توابع بخش وزینه سردشت با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن سنگ آهن و اشتغال ۲۰ نفر فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است و بزودی نیز در این منطقه یک واحد خرد آیش سنگ آهن مگنتیت به منظور عیار سازی سنگ آهن راه اندازی خواهد شد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی