• تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 9:39
  • کد خبر : 2990
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تشکیل کارگروه ساماندهی مرزی آذربایجان غربی با محوریت بررسی مرز کیله سردشت

کارگروه ساماندهی مرزی آذربایجان غربی با محوریت بررسی مرز کیله سردشت تشکیل جلسه داد جلسه کارگروه ساماندهی مرزی استان با محوریت مرز کیله در محل استانداری با ریاست کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی و با حضور فرماندار سردشت و مدیران دستگاههای اجرائی در روز شنبه مورخه 1401/6/19تشکیل شد . در این جلسه

کارگروه ساماندهی مرزی آذربایجان غربی با محوریت بررسی مرز کیله سردشت تشکیل جلسه داد

جلسه کارگروه ساماندهی مرزی استان با محوریت مرز کیله در محل استانداری با ریاست کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی و با حضور فرماندار سردشت و مدیران دستگاههای اجرائی در روز شنبه مورخه 1401/6/19تشکیل شد .

در این جلسه موضوع راه دسترسی به مرز کیله ، دیوار کشی بازارچه کیله ، تسریع در پایان مطالعات جاده کیله و پایانه مرزی آن ، گذر مسافری ، ترانزیت داخلی و واردات پیله وری مورد بحث قرار گرفت.

کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی بر توسعه همه جانبه مرز کیله با تکمیل زیرساخت های آن تاکید و گفت: کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست و بایستی با همکاری و هماهنگی و به صورت همه جانبه پایه‌کار بود.

لقمان خسروپور فرماندار سردشت نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عنایت ویژه مقام عالی استان به مرز کیله و بیان موانع توسعه در این مرز و ارائه راهکارها بر ضرورت اجرای همه مصوبات در بازارچه مرزی کیله تاکید کرد و گفت: مرز کیله مزیت های بیشتری نسبت به مرزهای رسمی دیگر دارد و می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه منطقه و استان داشته باشد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی