• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 - 9:36
  • کد خبر : 2954
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

گازرسانی به منطقه مرزی بیتوش سردشت درحال پیمانسپاری است

فرماندار سردشت گفت : گازرسانی به منطقه مرزی بیتوش سردشت درحال پیمانسپاری است به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت با همراهی نماینده مردم شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه سردشت،مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام، ادیان و اهل سنت، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از روسای ادارات ضمن دیدار

فرماندار سردشت گفت : گازرسانی به منطقه مرزی بیتوش سردشت درحال پیمانسپاری است

به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت با همراهی نماینده مردم شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه سردشت،مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام، ادیان و اهل سنت، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از روسای ادارات ضمن دیدار با اهالی خونگرم روستای مرزی ” بیتوش ” از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مرزنشینان قرار گرفت.

لقمان خسروپور در مسجد این روستا گفت: این شهرستان مشکلات زیاد و خاص خود را دارد اما اکنون فضای مناسبی به وجود آمده و اقدامات اساسی در راستای ارائه‌ خدمات و رفع محرومیت برداشته شده است.

وی ضمن تقدیر از عنایت مقام عالی استان و زحمات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در منطقه آلان آنچه که مهم و اساسی بود گازرسانی به این منطقه می‌باشد که با افزایش اعتبار سرانه هر خانوار از ۳۵ میلیون تا ۷۵ میلیون تومان این امکان فراهم شد و گازرسانی به این منطقه درحال پیمانسپاری است.

فرماندار سردشت ادامه داد: همچنین تمامی روستاهای که با تنش آبی مواجه بودند هدف گذاری شده تا مشکل آنها برطرف شود و اکنون عملیات طرح‌های آبرسانی در بسیاری از روستاها در حال اجرا هستند.

کمبود آب، احداث مدرسه، ادامه آسفالت جاده روستایی، بهسازی معابر، اشتغال و رفع مشکل تردد مرزی از اهم مطالبات اهالی این روستا بود که مطرح شد.

شایان ذکر است در این روستا میدان چمن مصنوعی به صورت مشارکتی بخشداری، اداره ورزش و جوانان، دهیاری و خودیاری مردمی با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان احداث شده و مسوولان از این میدان چمن نیز بازدید به عمل آوردند.

همچنین جاده این روستا به طول هزار و ۸۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال آسفالت و بهسازی است.

همچنین گازرسانی در دو محور “اسلام آباد و بیتوش ” با ۳۱ روستا در حال پیمانسپاری است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی