• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 - 9:59
  • کد خبر : 2973
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آغاز عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهر ربط / قول مساعد فرماندار برای تکمیل سالن ورزشی بانوان ربط

لقمان خسروپور فرماندار شهرستان سردشت با همراهی خضری معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر ربط از روند اجرایی عملیات آسفالت معابر این بازدید به عمل آورد. به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری ، بر تسریع عملیات قبل از اتمام فصل عمرانی تاکید کرد. شایان ذکر

لقمان خسروپور فرماندار شهرستان سردشت با همراهی خضری معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر ربط از روند اجرایی عملیات آسفالت معابر این بازدید به عمل آورد.

به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری ، بر تسریع عملیات قبل از اتمام فصل عمرانی تاکید کرد.

شایان ذکر است شهرداری ربط ، عملیات بهسازی و آسفالت ۷ خیابان و ۹ کوچه با اولویت مناطق کم برخوردار به متراژ کلی ۲۴ هزار مترمربع و با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال آغاز کرده که مورد بازدید فرماندار سردشت قرار گرفت.

در ادامه فرماندار سردشت از سالن ورزشی چند منظوره بانوان شهر ربط که احداث آن به مساحت ۲ هزار مترمربع در سال ۹۸ آغاز و اکنون متوقف شده بازدید کرد و جهت تکمیل آن قول مساعد داد.

همچنین از استادیوم فوتبال شهر ربط بازدید شد که ساماندهی پیست دور چمن و جایگاه، احداث رختکن ، تهیه یک دستگاه چمن زن و آسفالت و بهسازی جاده دسترسی از اهم مطالبات ورزشکاران حاضر در استادیوم بود که مطرح شد.

فرماندار سردشت در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت ورزشکاران قول مساعد جهت رفع مشکلات داد

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی