• تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 23:15
  • کد خبر : 2864
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کشف ۱۵ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق از یک انبار در سردشت

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: با تلاش ماموران بیش از ۱۵ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق از یک انباری به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد. به گزارش سردشت پرس سردار جهانبخش در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی لوازم آرایشی قاچاق در یک

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: با تلاش ماموران بیش از ۱۵ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق از یک انباری به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش سردشت پرس سردار جهانبخش در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی لوازم آرایشی قاچاق در یک انبار در سطح شهرستان سردشت، پیگیری موضوع در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۱۵ هزار و ۷۳ قلم انواع لوازم آرایشی به صورت قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد، تصریح کرد: ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

عکس تزیینی است

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی