• تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 7:41
  • کد خبر : 2829
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

جان باختن جوان ربطی بر اثر تصادف موتور با سواری محور سردشت ـ مهاباد

مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان سردشت از برخورد موتور سیکلت با یک دستگاه خودروی سواری در جاده سردشت – مهاباد با ۱ کشته و ۲ مجروح خبرداد. به گزارش سردشت پرس ,صالحپور، در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز در جریان برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودروی سواری

مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان سردشت از برخورد موتور سیکلت با یک دستگاه خودروی سواری در جاده سردشت – مهاباد با ۱ کشته و ۲ مجروح خبرداد.

به گزارش سردشت پرس ,صالحپور، در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز در جریان برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودروی سواری در جاده سردشت – مهاباد حوالی شهرک صنعتی ربط دو اکیپ از نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: راکب موتور سیکلت یک جوان حدوداً ۱۸ ساله با هویت معلوم از ساکنین شهر ربط به دلیل شدت برخورد در دم جان خود را از دست داده و دو نفر سرنشین خودروی سواری نیز مصدوم شدند.

ماه گذشته نیز یک راکب موتور سیکلت ۱۶ سردشتی در برخورد با ایسوزو باری در محدوده پل شهدا جان خود را از دست داد.

استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند خطر مرگ در تصادفات شدید موتور سواران را تا ۵۰ درصد کاهش دهد و خسارت‌های جانی و صدمات جبران‌ناپذیر نیز در صورت استفاده از این وسیله تا ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

محور سردشت ـ مهاباد بدلیل داشتن جاده های غیراستاندارد, پیچ های تند و همچنین نبود گاردریل و شانه در برخی مناطق به یکی از پرحادثه ترین و مرگبارترین محورهای غرب کشور تبدیل شده که علی رغم آمار تصادفات بالا, هنوز دستورالعملی برای بهسازی مسیر و حذف نقاط حادثه خیز اتخاذ نشده است

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی