• تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 22:08
  • کد خبر : 2846
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تجلیل از ۶۹ کارمند نمونه و برتر شهرستان سردشت

ویژه برنامه گرامیداشت هفته دولت و آیین تجلیل از کارمندان نمونه سردشت برگزار شد به گزارش سردشت پرس امروز شنبه ۵ شهریورماه ویژه برنامه گرامیداشت هفته دولت و آیین تجلیل از کارمندان نمونه با حضور امام جمعه ، فرماندار سردشت ، جمعی از مدیران و کارمندان و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی و هنری

ویژه برنامه گرامیداشت هفته دولت و آیین تجلیل از کارمندان نمونه سردشت برگزار شد

به گزارش سردشت پرس امروز شنبه ۵ شهریورماه ویژه برنامه گرامیداشت هفته دولت و آیین تجلیل از کارمندان نمونه با حضور امام جمعه ، فرماندار سردشت ، جمعی از مدیران و کارمندان و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی و هنری برگزار گردید.

فرماندار سردشت در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر گفت: شهیدان زیادی در راه انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده تا امنیت و عزت ایران اسلامی حفظ شود و امروز به برکت خون مطهر شهیدان والامقام شاهد عزت و افتخار ایران اسلامی در همه عرصه ها هستیم.

لقمان خسروپور با بیان اینکه امروز افتخار دولت سیزدهم حمایت همه جانبه مردم است ادامه داد: دولت با پاسخگویی به مطالبات مردم و روحیه جهادی و خدمت بی منت به عنوان یک اصل برای رفع مسایل و حل مشکلات گام برداشته است.

وی بیان کرد: مردمان این دیار مرزدارانی باغیرتی هستند که در طول دوران انقلاب اسلامی سختی‌های زیادی کشیده‌اند و جانانه در مقابل دشمنان ایستاده و فرزندان زیادی را در این راه تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

فرماندار سردشت تصریح کرد: مردم این شهرستان انتظار دارند امروز مشکلات آنها دیده شود و برای آنها گامی برداشته شود.

وی با بیان اینکه ۶۲ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۰ تخصیص یافته اظهار کرد: این امر نشان از هدف گذاری برای انجام اقدامات اساسی در سطح شهرستان است و اکنون فضای مناسبی مهیا و شرایط امیدوار کننده می‌باشد.

خسروپور ضمن تقدیر از عنایت ویژه مقام عالی استان به شهرستان افزود: خوشبختانه طرح های زیادی در شرایط سخت اجرا و یا در دست اقدام است و در گرامیداشت هفته دولت نیز ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۸۷ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

ماموستا واوی امام جمعه سردشت نیز ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، تقوی، خیرخواهی مردم، دغدغه تلاش برای رفع مشکل مردم، عدم حسادت و مسئولیت پذیری را از ویژگی‌های مهم یک کارمند عنوان کرد و بر نظارت کامل زیرمجموعه اداری تاکید داشت‌.

در پایان از ۶۹ کارمند نمونه و برتر شهرستان سردشت تجلیل به عمل آمد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی