• تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 22:13
  • کد خبر : 2785
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان : تالار سردشت در یک ماه بازسازی و آماده بهره‌برداری شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در کمتر از یکسال، اقدامات عمرانی خاص و ویژه‌ای در حوزه فرهنگ استان اجرایی و عملیاتی شده است، گفت: استان به کارگاه عمرانی طرح‌های فرهنگی تبدیل شده که در یک مورد خاص، تالار سردشت در یک ماه بازسازی و آماده بهره‌برداری شد. به گزارش

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در کمتر از یکسال، اقدامات عمرانی خاص و ویژه‌ای در حوزه فرهنگ استان اجرایی و عملیاتی شده است، گفت: استان به کارگاه عمرانی طرح‌های فرهنگی تبدیل شده که در یک مورد خاص، تالار سردشت در یک ماه بازسازی و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش سردشت پرس, علیرضا نوروزی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تالار شهدای بمباران شیمیایی سردشت که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده بود ولی بدلیل عدم نگهداری مناسب، با وضعیت بسیار بدی مواجه شده بود و بسیاری از تجهیزات آن به علت نبود زیرساخت‌های امنیتی، به سرقت رفته بود.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود قابل توجه تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی این تالار، در سفر رییس جمهور به استان و سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سردشت در اواخر اردیبهشت، وضعیت تالار مورد بررسی قرار گرفت و اعتبار ویژه‌ای از سوی وزیر برای آن اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: این طرح با توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار ویژه در روز هفتم تیر سالروز بمباران شیمیایی سردشت مجددا افتتاح و مورد استفاده دوباره قرار گرفت که این اقدام نشان از عزم جدی دولت برای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی در بخش فرهنگی دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی