• تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 22:17
  • کد خبر : 2792
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ طرح عمرانی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سردشت

فرماندار سردشت گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان ۴۶ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی به بهره برداری خواهد رسید و کلنگ ۶ طرح عمرانی نیز به زمین زده می‌شود. به گزارش سردشت پرس لقمان خسروپور روزچهارشنبه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر افزود: این هفته

فرماندار سردشت گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان ۴۶ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی به بهره برداری خواهد رسید و کلنگ ۶ طرح عمرانی نیز به زمین زده می‌شود.

به گزارش سردشت پرس لقمان خسروپور روزچهارشنبه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر افزود: این هفته فرخنده فرصتی مغتنم برای ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۴۶ طرح عمرانی ، صنعتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۵۱,۹۸ میلیارد تومان که توسط هشت دستگاه اجرایی شهرستان اجرایی شده است، افتتاح خواهد شد.

فرماندار سردشت با بیان اینکه افتتاح این تعداد طرح عمرانی نسبت به سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته است، ادامه داد: بهره برداری از بزرگترین طرح عمرانی سطح استان آذربایجان غربی که شامل گازرسانی به شهر میرآباد و هشت روستای مرزی این شهرستان است با هزینه ۳۰۹ میلیارد تومان با بهره مندی بیش از ۲ هزار خانوار روستایی و شهری و افتتاح کارخانه دانه بندی شن و ماسه با هزینه ۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰ نفر، از مهمترین طرح های افتتاحی در این هفته است.

خسروپور بیان کرد: همچنین بهره برداری از طرح برق رسانی و اصلاح شبکه و نصب دستگاه‌های ترانس در بیش از ۲۰ روستا، طرح اقامتگاه بوم گردی در روستای شلماش با اشتغالزایی ۲ نفر، آسفالت و بهسازی راه روستایی به طول ۴.۸ کیلومتر، ۲۰ طرح‌ دهیاری در ۱۴ روستا، اجرای طرح هادی در چهار روستا، طرح احداث سد بتنی و طرح بهسازی ۳۰ واحد روستا از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی افزود: به همین مناسبت اجرای عملیات هفت طرح عمرانی نیز که شامل کلنگ زنی گاز رسانی به ۳۹ روستا در ۶ محور با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی، احداث ۲ مخزن آب در شهر نلاس و روستای میر شیخ حیدر و آسفالت هفت محور روستایی به طول ۷.۷ کیلومتر، آغاز خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

هفته دولت امسال از از امروز/چهارشنبه/ آغاز شده و تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

منبع : ایرنا

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی