• تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 22:07
  • کد خبر : 2779
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سردشت

همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر با هدف تشویق و تقویت بنیه علمی آنها در سردشت برگزار شد. به گزارش سردشت پرس به نقل از ایکنا، حسین خضری، معاون فرماندار سردشت، ۳۰ مرداد در همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سردشت اظهار کرد: این همایش با هدف تشویق و تقویت بنیه

همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر با هدف تشویق و تقویت بنیه علمی آنها در سردشت برگزار شد.

به گزارش سردشت پرس به نقل از ایکنا، حسین خضری، معاون فرماندار سردشت، ۳۰ مرداد در همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سردشت اظهار کرد: این همایش با هدف تشویق و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برگزار شد که از تعداد ۲۴ نفر دانش‌آموز برتر شاهد و ایثارگر این شهرستان در دوره‌های مختلف با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: در این شهرستان ۱۴۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی، ۴۰ دانشجوی دانشگاه پیام‌نور و ۱۷۵ دانش‌آموز از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مشغول به تحصیل هستند.

خضری بیان کرد: شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است که در دوران دفاع مقدس از جبهه‌های مقدم جنگ به شمار می‌رفت و در طول دوران انقلاب اسلامی ۸۵۶ شهید، بیش از هشت هزار جانباز و ۱۶۳ آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی ادامه داد: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با فداکاری از کیان انقلاب و مرزهای سرزمین حفاظت کردند و ما هرچه تلاش کنیم نمی‌توانیم ذره‌ای از زحمات و از خودگذشتگی آن‌ها را جبران کنیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی