• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 21:51
  • کد خبر : 2733
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : احداث کشتارگاه دام و طیور از ضروریات شهرستان است

فرماندار سردشت گفت : احداث کشتارگاه دام و طیور از ضروریات این شهرستان است به گزارش سردشت پرس, امروز طی نشستی با ریاست فرماندار سردشت و با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از روسا و کارشناسان بهداشتی مسایل و مشکلات کشتارگاه این شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت. لقمان خسروپور فرماندار

فرماندار سردشت گفت : احداث کشتارگاه دام و طیور از ضروریات این شهرستان است

به گزارش سردشت پرس, امروز طی نشستی با ریاست فرماندار سردشت و با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از روسا و کارشناسان بهداشتی مسایل و مشکلات کشتارگاه این شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

لقمان خسروپور فرماندار سردشت در این نشست ضمن تاکید بر نظارت مستمر و مداوم ناظران بهداشتی و ناظر شرعی در کشتارگاه گفت: با توجه به نامناسب بودن کشتارگاه فعلی شهرستان، احداث کشتارگاه بسیار ضروری است و سرمایه گذاری که خواهان احداث کشتارگاه می باشد باید هرچه سریعتر صلاحیت سنجی شود و تعیین تکلیف کرد.

ولی خدا کرمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سردشت نیز در این نشست سلامت مردم را خط قرمز مجموعه قضایی ذکر کرد و گفت:‌ سلامت مردم مسئله ای نیست که بتوان از کنار آن با اغماض گذشت لذا از همین رو تا احداث کشتارگاه جدید باید بر رفع تمامی مشکلات، نواقص و ایرادات اهتمام ورزید و بایستی نظارت مداوم و مستمر از سوی ناظران بهداشتی انجام بگیرد.

در ادامه هریک از اعضای جلسه ضمن بیان مسایل و مشکلات نظرات و پیشنهاداتی در این راستا ارائه دادند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی