• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 21:48
  • کد خبر : 2726
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

اجرای ۵ پروژه عمرانی و خدماتی در روستای مرزی ساوان جدید

فرماندار سردشت از روند اجرای طرح‌های عمرانی روستای مرزی ساوان جدید بازدید کرد به گزارش سردشت پرس, “لقمان خسروپور” فرماندار سردشت به همراه بخشدار بخش وزینه ، فرمانده هنگ مرزی شهرستان و جمعی از روسای ادارات از طرح‌های عمرانی روستای ساوان جدید بازدید و در جریان امورات آن قرار گرفت. در روستای ساوان جدید مدرسه

فرماندار سردشت از روند اجرای طرح‌های عمرانی روستای مرزی ساوان جدید بازدید کرد

به گزارش سردشت پرس, “لقمان خسروپور” فرماندار سردشت به همراه بخشدار بخش وزینه ، فرمانده هنگ مرزی شهرستان و جمعی از روسای ادارات از طرح‌های عمرانی روستای ساوان جدید بازدید و در جریان امورات آن قرار گرفت.

در روستای ساوان جدید مدرسه ۴ کلاسه متوسطه دوره اول در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیربنای ۱۲۰ مترمربع به صورت مشارکتی گروه‌های جهادی ب.س.ی.ج. سازندگی س.پ.ا.ه تهران و خیر مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و مهرماه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

همچنین خط شبکه انتقال آب به طول هزار و ۴۰۰ متر با احداث اتاق سر چاهی و کلر زنی با اعتبار ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به همت ب.س.ی.ج سازندگی س.پ.ا.ه شهرستان در حال احداث است.

و همچنین عملیات احداث خانه بهداشت این روستا همراه محوطه آن به مساحت ۱۵۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدائی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به همت ب.س.ی.ج سازندگی س.پ.ا.ه شهرستان آغاز شده است.

فاز نخست آسفالت جاده روستایی آلواتان به ساوان جدید به طول ۵ کیلومتر اجرا شده و فاز دوم آن نیز به طول ۴ کیلومتر آسفالت و ۷ کیلومتر زیرسازی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دست اقدام است.

گاز رسانی به محور روستایی ساوان جدید همراه با محور‌های احمدبریو، کانی زرد، زمزیران ، چکو و لیلانه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان پیمانسپاری شده و اکنون پیمانکار در حال تجهیز کارگاه است و تا چند روز آتی عملیات آن آغاز خواهد شد.

روستای ساوان جدید از توابع بخش وزینه با ۲۶۳ خانوار و جمعیت بیش از یک هزار نفر در ۴۵ کیلومتری سردشت واقع شده است.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی