• تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 22:10
  • کد خبر : 2707
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آیین تجلیل از آزادگان سرافراز سردشتی برگزار شد

آیین تجلیل از آزادگان سرافراز سردشتی برگزار شد به گزارش سردشت پرش, امروز طی مراسمی به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان این شهرستان تجلیل شد. فرماندار سردشت در این آیین ضمن تبریک به این مناسبت ، گفت: رشادت‌ها، دلاور مردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز نتیجه داده

آیین تجلیل از آزادگان سرافراز سردشتی برگزار شد

به گزارش سردشت پرش, امروز طی مراسمی به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان این شهرستان تجلیل شد.

فرماندار سردشت در این آیین ضمن تبریک به این مناسبت ، گفت: رشادت‌ها، دلاور مردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز نتیجه داده و ایران اسلامی اکنون در اوج عزت و اقتدار بوده و یکی از قدرت‌های اصلی منطقه به شمار می‌رود و در معادلات جهانی نقش چشمگیری دارد .

وی تاکید کرد: دشمنان ایران آنچه که در توان داشتند انجام دادند تا انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند و در مقابل مردم بایستند اما نتوانستند و اکنون چاره‌ای جز صلح و سازش با ایران اسلامی را ندارند.

ماموستا واوی امام جمعه سردشت نیز در این مراسم آزادگان سرافراز را چهره های ماندگار انقلاب اسلامی و یادگاران دوران دفاع مقددس خواند و حفظ آثار و روایت دوران گذشته را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جوان ارزشمند و مهم دانست و خواستار ترویج آنها از طریق فضای مجازی شد.

در پایان سید علی قریشی یکی از آزاده‌ها ضمن بیان مشکلات خاطرات دوران اسارت خود را روایت کرد

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی