• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 مرداد 1401 - 22:57
  • کد خبر : 2693
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : پاسخگوئی به مردم و تعامل با رسانه ها ملاک ارزیابی مدیران است

فرماندار سردشت گفت : پاسخگوئی به مردم، ارتباط و تعامل با رسانه ها ملاک ارزیابی مدیران شهرستان است به گزارش سردشت پرس, جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در شهرستان سردشت به ریاست “لقمان خسروپور” فرماندار شهرستان سردشت و با حضور معاون سیاسی فرمانداری،بخشداران شهرداران و اعضای شورای تامین و اداری و اصحاب رسانه های

فرماندار سردشت گفت : پاسخگوئی به مردم، ارتباط و تعامل با رسانه ها ملاک ارزیابی مدیران شهرستان است

به گزارش سردشت پرس, جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در شهرستان سردشت به ریاست “لقمان خسروپور” فرماندار شهرستان سردشت و با حضور معاون سیاسی فرمانداری،بخشداران شهرداران و اعضای شورای تامین و اداری و اصحاب رسانه های شهرستان سردشت در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سردشت برگزار شد.

در این جلسه شرکت کنندگان به بیان گزارشی از وضعیت پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری، کلنگ زنی پروژه های جدید در شهرستان سردشت و اولویت بندی زمان انجام آن پرداختند.

لقمان خسروپور: مسئولان خدمات دولت مردمی سیزدهم را برای مردم بازگو کنند

لقمان خسروپور فرماندار شهرستان سردشت در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت وتشریح برنامه های این هفته بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت افتتاح پروژه های شهرستان به بهترین نحو، تاکید کرد.

وی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای بیان اقدامات انجام شده است، اظهار کرد: مجموعه پروژه های شاخص و همچنین تلاشهای دولت در ارائه خدمات به مردم، به نحو مطلوب تری به افکار عمومی اطلاع رسانی شود زیرا هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد.

فرماندار سردشت ارتباط ادارات با رسانه را یکی از شاخصه های ارزیابی مدیران دانست و گفت:رسانه میتواند بعنوان بازوان توانمند در اطلاع رسانی اقدامات و پیشبرد اهداف بسیار موثری باشند و از دستگاههای اجرایی خواست عملکرد خود و دولت مردمی سیزدهم را بصور شفاف منعکس نمایند.

خسروپور طی سخنانی ادامه داد؛ رویکرد دولت مردمی و انقلابی، مردم‌محوری است و در دولت سیزدهم همه مدیران با تلاش های جهادی باید برای بررسی و حل مشکلات مردم پای کار باشند و خدمتگزاری باید سر لوحه کار همه مدیران قرار گیرد.

آمار پروژه های آماده افتتاح و کلنگ زنی و اعتبارات در نظر گرفته شده طی روزهای آینده و قبل از شروع هفته دولت به صورت کامل از رسانه های رسمی و پایگاه های محلی اطلاع رسانی خواهد شد.

◽️ هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهور) و شهید محمدجواد باهنر (نخست وزیر) 2 دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی