• تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مرداد 1401 - 4:10
  • کد خبر : 2657
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

پیام فرمانده انتظامی شهرستان سردشت به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی منتشر کرد به گزارش سردشت پرس متن پیام به شرح زیر می باشد : بسم الله الرحمن الرحیم بی ترديد بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران مرهون تلاش خستگی ناپذير خبرنگارانی است كه با نشر و پردازش صحيح، دقيق و

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی منتشر کرد

به گزارش سردشت پرس متن پیام به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
بی ترديد بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران مرهون تلاش خستگی ناپذير خبرنگارانی است كه با نشر و پردازش صحيح، دقيق و سريع اطلاعات ، هم دوش با ساير نهادهای مسئول به خصوص نيروي انتظامي در پاسداری از دست آوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سايه سار رهبری مديرانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مجاهدانه ايفای نقش نموده و ثابت قدم مانده اند.
خبرنگاران طلايه داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند كه در صحنه های سرنوشت ساز با تلاش خستگي ناپذير و صادقانه در فرايند پيچيده و دشوار تقابل با جنگ نرم دشمن با اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در راستای بازتاب واقعيات دفاع از امنيت، آزادگی و اسلام از هيچ كوششی دريغ نمی ورزند.
اصحاب رسانه با روشنگری های خود می توانند در راستای هدايت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ايفا کرده و راه پيشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رويدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شايسته توجه و تقدير است.
امروز مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان سردشت بر خود افتخار می داند که با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام های بلندی در تحقق امنیت اجتماعی پایدار برداشته است.
اینجانب با ادای احترام به همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی میهن اسلامی، این روز عزیز را به خبر نگاران و طلایه داران جبهه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و بهروزی آنان را از در گاه خداوند متعال مسئلت می نمايم

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت- سرهنگ موسی بهاری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی