• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 مرداد 1401 - 17:18
  • کد خبر : 2621
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

وقوع سه حادثه رانندگی در محور مهاباد به سردشت با پنج کشته و هشت مصدوم

وقوع سه حادثه رانندگی در محور مهاباد به سردشت پنج کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش سردشت پرس ؛ مسئول اورژانس و فوریتهای پزشکی مهاباد گفت: در یکی از این حوادث که عصر دیروز در محور مهاباد به سردشت و در حوالی روستای کوران رخ داد در پی واژگونی خودروی تویوتا هایلوکس

وقوع سه حادثه رانندگی در محور مهاباد به سردشت پنج کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش سردشت پرس ؛ مسئول اورژانس و فوریتهای پزشکی مهاباد گفت: در یکی از این حوادث که عصر دیروز در محور مهاباد به سردشت و در حوالی روستای کوران رخ داد در پی واژگونی خودروی تویوتا هایلوکس پنج سرنشین آن جان باختند و سه نفر نیز مصدوم شدند.وقوع سه حادثه رانندگی در محور مهاباد به سردشت با شش کشته و هفت مصدوم

طاهر آریا افزود: در پی تماسهای مردمی از وقوع حادثه رانندگی در محور مهاباد به سردشت و در مسیر فرعی روستای کوران به چومل،گروهی از نیروهای اورژانس ۱۱۵ از پایگاه عبدالله کورده و همچنین یک دستگاه آمبولانس امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

آریا گفت: در این حادثه سه زن و دو مرد جان باختند و سه تن دیگر از سرنشینان خودرو نیز زخمی شدند که به بیمارستان مهاباد انتقال یافتند.

وی افزود: همچنین در حادثه دیگری یک دستگاه خودرو جیپ در محور مهاباد به سردشت حوالی روستای سویناس واژگون شد که در این حادثه نیز دو نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه درمانی توسط امدادگران فوریتهای پزشکی به بیمارستان مهاباد منتقل شدند.

مسئول اورژانس و فوریتهای پزشکی مهاباد همچنین گفت: در سومین حادثه رانندگی که در محور مهاباد به سردشت و در حوالی روستای آمید روی داد یک دستگاه خودروی پیکان دچار حادثه شد و سه نفر از سرنشینان آن مصدوم و پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان مهاباد انتقال یافتند.

محور مهاباد به سردشت یکی از محور‌های پر حادثه شهرستان مهاباد است که سالانه جان ده‌ها تن از شهروندان را می‌گیرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی