• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 22:22
  • کد خبر : 2560
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

۸ هزار سردشتی تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر قرار دارند

چتر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سردشت گسترش می‌یابد به گزارش سردشت پرس, لقمان خسروپور فرماندار سردشت امروز با سیروس محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی دیدار کرد و گسترش و توسعه بیمه و موانع آن مورد بررسی قرار گرفت. فرماندار سردشت در این دیدار گفت: ۸

چتر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سردشت گسترش می‌یابد

به گزارش سردشت پرس, لقمان خسروپور فرماندار سردشت امروز با سیروس محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی دیدار کرد و گسترش و توسعه بیمه و موانع آن مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار سردشت در این دیدار گفت: ۸ هزار نفر از جمعیت هدف این شهرستان زیرپوشش این صندوق هستند که با توجه به آمار جمعیتی تعداد بیمه شدگان کم است و این بیمه بایستی گسترش و توسعه داده شود.

لقمان خسروپور افزود: اجرای هر طرحی سازوکار خاصی دارد که باید شناسایی و به کار برد و برای گسترش و توسعه این بیمه نیز با بهره گیری از سازوکار مشخص تلاش کرد و از ظرفیت امامان جمعه و جماعت، دهیاری‌ها، اعضای شورای اسلامی روستاها بهره گرفت.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه این بیمه کاملا دولتی و همانند بیمه تامین اجتماعی است، گفت: جامعه هدف این صندوق متنوع بوده و علاوه بر کشاورزان، روستاییان و عشایر، ساکنین شهرها، رانندگان، فعالان حوزه صنایع دستی، مشاغل ۳۲۰ گانه شهری از کارگران فصلی و ساختمانی گرفته تا محقق و نویسنده را نیز دربر می‌گیرد.

محمودیان با بیان اینکه همه اقشار جامعه نیازمند بیمه اجتماعی هستند، اظهار کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم زیرپوشش بردن اقشار فاقد بیمه به ویژه چهار دهک پایین جامعه است و هدف گذاری شده تا این بیمه گسترش و توسعه یابد.

در شهرستان سردشت با ۴ دفتر و ۳ نفر کارگزار بیش از ۸ هزار نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر قرار گرفته که ۲۵۰ نفر از این تعداد حقوق بگیر هستند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی