• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 22:40
  • کد خبر : 2572
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سردشت تشکیل جلسه داد

ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سردشت تشکیل جلسه داد به گزارش سردشت پرس ,نخستین جلسه ستاد راهبردی توسعه با محوریت بررسی گسترش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با ریاست معاون فرماندار و با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی و سایر اعضای ستاد برگزار شد. حسین خضری

ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سردشت تشکیل جلسه داد

به گزارش سردشت پرس ,نخستین جلسه ستاد راهبردی توسعه با محوریت بررسی گسترش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با ریاست معاون فرماندار و با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

حسین خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سردشت در این جلسه با بیان اینکه صنعت بیمه یکی از شاخص‌های توسعه است گفت: بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر بیمه دولتی و ارزان می‌باشد و باید چتر پوششی آن در شهرستان افزایش یابد.

وی استفاده از ظرفیت خیرین و موسسات خیریه را مهم خواند و بیان کرد: برای اقشار ضعیف جامعه که امکان بیمه شدن ندارند خیران و موسسات خیریه را باید به سمت و سوی بیمه اقشار دهک‌های پایین جامعه سوق داد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر تبیین و ترویج این بیمه در لایه‌های مختلف اجتماع با همکاری و همراهی مسوولان ، معتمدین، امامان جمعه و جماعت ، خبرنگاران تاکید کرد.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از فعالان ترویجی عرصه بیمه اجتماعی، حکم مستمری به ۸ نفر اعطا شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی